• ullisw

Hjälp mig hitta svarta skor till en knäkort vit klänning...känns omöjligt ju:(

Alla verkar vara experter här inne på att matcha kläder+skor och allt annat,hos mig står det still:(Hittar inga svarta högklackade skor jag gillar.De ska passa en knälång brudklänning.....

Tröttsamt och ledsamt vill ju vara fin....

• Svar på tråden Hjälp mig hitta svarta skor till en knäkort vit klänning...känns omöjligt ju:(
  • Pinkgrape

Länkarna till Halens brukar bli lite knas, men om man kopierar hela, även det som är svart, så brukar de funka :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • majflicka

Svart är ju vanligaste färgen på skor vid sidan av brunt så hittar inte du en sko får nog vi andra ge upp vi ocksåFlört

Jag har köpt flera par skor på www.elegantsteps.co.uk/ som jag också färgat via deras sida. Funkat mkt bra. Snabb leverans, 10 pund i frakt, dvs ca 100 kr. Man får spraya skorna flera lager med vattenavstötande spray bara så är de 10-poängare! Rekommenderar Rainbow club samt Pink Pradaox (gå upp 1 storlek), galet bekväma. Massa att välja på!! Lycka till!

• majflicka
    Amejuli skrev 2011-07-12 20:16:08 följande:
     Skor - Clarks: Bombay Lights | ParbildSkor - Clarks: Bombay Lights | Närbild på skon
    Köpte de här på en total utförsäljning (konkurs) förra veckan på 70% rabatt!! Mkt glad! Bekväma, snygga o ffa välgjorda o kvalitet.
  • Eileme

Kan du inte visa en bild på klänningen?
    Lättare att rekommendera något då :)

• ullisw

Detta är inte jag och det är ingen bra bild på klänningen med så här ser den ut :)
  • Amejuli
    majflicka skrev 2011-07-12 21:07:24 följande:
    Köpte de här på en total utförsäljning (konkurs) förra veckan på 70% rabatt!! Mkt glad! Bekväma, snygga o ffa välgjorda o kvalitet.
    Åh, avundsjuk jag blir! Tell me, var?!
  • Amejuli
    ullisw skrev 2011-07-12 21:20:22 följande:

Detta är inte jag och det är ingen bra bild på klänningen med så här ser den ut :)
    Då tycker jag exempelvis att de första som pinkgrape rekommenderade skulle kunna passa fint. Särskilt om du inte vill lägga så mycket pengar!
  • Amejuli

Nu när jag tittade såg jag att flera av Pinkgrapes förslag var ännu finare och skulle passa riktigt bra till klänningen också! Hon är verkligen grym på att hitta fina skotr till bra pris. Du kan säkart hitta ett par bland dem!

• Pinkgrape
    ullisw skrev 2011-07-12 21:20:22 följande:

Jättesöt klänning :) Haha själv tycker jag nog att de flesta av skorna jag förslog passar bra till klänningen. Det gör ju faktiskt inget om skorna är lite utsmyckade när klänningen är ganska enkel. Då tycker jag att skor och smycken kan få ta lite plats.
  • Eileme

Vill tipsa om att titta hos Deichmann sko, där hittar jag i stort sett alltid snygga svarta heels när jag är sugen på att köpa nytt. Och alltid till bra priser också!

Skickar några länkar som inspiration, men det finns mycket mer i butik!!

http://www.deichmann-sko.se/site/sv/catalog.php?brand=2&category=0160157100000609&product=1036270

http://www.deichmann-sko.se/site/sv/catalog.php?brand=2&category=0160157100000609&product=1036271
    http://www.deichmann-sko.se/site/sv/catalog.php?brand=18&category=0160157100000609&product=1033945
    http://www.deichmann-sko.se/site/sv/catalog.php?brand=2&category=0160157100000609&product=1036299

• Pinkgrape

Jag måste nog lägga min röst på något av dessa två paren från Halens.

Eller denna från Nelly.

• Amejuli

Jag röstar på de nederasta av de tre som pinkgrape la upp bilder på!

• Pinkgrape
    Amejuli skrev 2011-07-12 21:42:00 följande:
    Jag röstar på de nederasta av de tre som pinkgrape la upp bilder på!
    Haha jag röstat på de översta :P De är så GRYMT snygga på riktigt!

Men de nedersta, från Nelly, kostar ju bara halva priset. Tror att anledningen till att jag väljer de andra är att jag själv kan absolut inte ha skor med band över vristen sådär. Tycker dock de är jättesöta :)

Men hursom, det kryllar av svarta skor i satin, så jag är övertygad om att du TS kommer hitta ett par fina :)
  • ullisw

Tacka alla för tycke och råd,sk ta en sväng till stan o om jag är lika virrig där som jag varit innan (handlar mest om att jag ej kan bestämma mig vad som passar o ej) så blir det ngt av de ni lagt upp bilder på...återigen tacka alla.Trotts enkel klänning vill man ju se fin ut och vara speciell.

(Bröllopet är hemligt och ska avslöjas i samband med min sambos fest på kvällen)

• ullisw
    Pinkgrape skrev 2011-07-12 21:26:04 följande:
    Jättesöt klänning :) Haha själv tycker jag nog att de flesta av skorna jag förslog passar bra till klänningen. Det gör ju faktiskt inget om skorna är lite utsmyckade när klänningen är ganska enkel. Då tycker jag att skor och smycken kan få ta lite plats.
    Ja trots haha över enkel klänning så vill jag exakt så som du säger fiffa upp med skor mm....vi ska ha allt enkelt och det är ju ett val man gör själv...tack för alla bilder.
  • Pinkgrape
    ullisw skrev 2011-07-13 11:17:55 följande:
    Ja trots haha över enkel klänning så vill jag exakt så som du säger fiffa upp med skor mm....vi ska ha allt enkelt och det är ju ett val man gör själv...tack för alla bilder.
    Jag tror att det kommer bli jättefint, vilka skor du än väljer :) Och vad spännande med ett hemligt bröllop! Lycka till :D
  • majflicka
    Amejuli skrev 2011-07-12 21:20:23 följande:
    Åh, avundsjuk jag blir! Tell me, var?!
    Västerås! Konkursutförsäljning =)
  • Amejuli
    majflicka skrev 2011-07-13 12:45:53 följande:
    Västerås! Konkursutförsäljning =)
    Oh, vi har ju lite släkt där. Kanske kan fjäska för någon? Men det kanske redan är slutsålt? Vad hette affären?
Svar på tråden Hjälp mig hitta svarta skor till en knäkort vit klänning...känns omöjligt ju:(