• ElinFalk85

färdigplanerat =)

Å va skönt allt är klart förutom min klänning (somvi ska beställa efter nyår då vi vet om det är bulle i ugnen eller inte).
    vad tror ni om detta schema ?
    14:00 Vigsel i S:t görans kyrka
    15:00 Kramkalas och foton utanför kyrkan
    16:30 brudskål på enskede värdshus med lite snittar och mingel
    17:00 Buffé
    20:00 Tårta, kaffe och avec
    21:00 till festvåningen (som ligger vägg i vägg med där vi ska äta, vi har ett eget rum att äta i) för partaj och dans
    24:00 Vickning med korv med bröd
    01:00 hemgång för gästerna, mys på hotellet för oss.

jag har även bokat envy me för att fixa mig til min stora dag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-07 15:48
    kyrkan ligger ca 30 min från festlokalen. buffén och vin/öl/läsk har vi tänk att äta som sagt, sen har vi en finfin bröllopstårta i choklad =D.
    Jag kan verkligen rekomendera enskede värdshus 750kr per person för buffé, tårta, kaffe, avec, brudskål, 3 glas öl/vin.
    Dom är supertrevliga där och vänliga. Vi ska äta i deras rum som heter glasverandan och sen gå ned i festvåningen för dans =)

• Svar på tråden färdigplanerat =)
  • wiii

Det ser väl bra ut. det jag tänker är att det nog inte kommer att gå så mycket vickning då det är så nära inpå allt annat man ätit, men är ju bra at det finns för dom som vill

• ElinFalk85
    wiii skrev 2011-07-07 15:47:56 följande:
    Det ser väl bra ut. det jag tänker är att det nog inte kommer att gå så mycket vickning då det är så nära inpå allt annat man ätit, men är ju bra at det finns för dom som vill
    Jo vi har sagt att vi inte behöver det, men det ingår i priset ;)
  • förlovadflicka

När gifter ni er? :) Blir chockad, vi gifter oss 1 oktober, och även om vi planerat sedan oktober förra året och planerat varenda dag (och jag menar verkligen varje dag!) så tycks det alltid finnas något litet skräp kvar som behöver kommas på, finputsas, bytas ut osv. :P

• ElinFalk85
    förlovadflicka skrev 2011-07-07 18:12:13 följande:
    När gifter ni er? :) Blir chockad, vi gifter oss 1 oktober, och även om vi planerat sedan oktober förra året och planerat varenda dag (och jag menar verkligen varje dag!) så tycks det alltid finnas något litet skräp kvar som behöver kommas på, finputsas, bytas ut osv. :P
    haha okej, vi gifter oss på valborg 2012 =)
    det enda som vi har räknat med är 4 st som har specialkost, dom får egna tallrikar.
    en vegan, 3 vegeterianer och en som har ibs.
    men det vet restaurangen redan.
  • förlovadflicka
    ElinFalk85 skrev 2011-07-07 18:55:08 följande:
    haha okej, vi gifter oss på valborg 2012 =)
    det enda som vi har räknat med är 4 st som har specialkost, dom får egna tallrikar.
    en vegan, 3 vegeterianer och en som har ibs.
    men det vet restaurangen redan.

Haha, vi ska också vara på restaurang men det hjälper inte för det :P Men fy vad kul för er, lycka till!

Svar på tråden färdigplanerat =)