• Äldre 6 Jul 11:49
    262845 visningar
    744 svar
    744
    262845

    Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

    Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

  • Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • Äldre 23 Aug 20:52

    Vi har fått våra urvalsbilder från fotografen nu... Såååå svårt att välja ut favoriter när i stort sätt alla är favoriter. Vi fotade utomhus hos min mormor där jag mer eller mindre än uppvuxen. Det var hysteriskt mycket mygg så vi var tvungna att ta på MyggA för att överleva. 

    Här kommer några:

  • Äldre 26 Aug 10:11

    nu har jag bara några bilder än så länge från vår dag. VI gifte oss den 22 Augusti och dagen var fantastisk. Kunde inte önskat mig ett bättre bröllop. :)
    Älskar den här bilden just för alla ser så otroligt lyckliga ut.



    Han hade själv planerat att fria till mig och när han gick ner på ett knä så hade vi vänner som tog foto på det. Nu ville vi ha samma foto fast då vi gifte oss..

  • Äldre 2 Sep 17:21
    Caisa skrev 2014-08-20 08:29:50 följande:

    Vad liten bilden blev :( Testar en gång till...


    Ha ha ha .. Grym bild....
  • Äldre 9 Sep 14:53

    Har inte fått mina bilder från fotografen ännu så jag postar en som min mans kusin tog, gillar den då vi alla är med. Kommer säkert att hitta fler favoriter senare när de proffs-tagna bilderna kommer :)

  • Kattug­glan
    Äldre 10 Sep 22:51

    Så många fina bilder, men det här är nog ändå min favorit. Min makes reaktion på mitt tal till honom. Han visste förstås inget innan och blev så rörd att han knappt vågade hålla i kniven för att skära tårtan efteråt Glad Foto: Jonatan Sjölin

  • Äldre 16 Sep 12:14

    En av mina favoritbilder:

  • Äldre 16 Sep 19:12

    Nu gifte vi oss för snart tio år sedan men det här är den bästa bilden jag har ..

    Bilden är en ögonblicksbild , min man tar den på väg till kyrkan. Vi är inte ens gifta än här.  

  • Äldre 16 Sep 20:40

    Här är en av min favoriter.

  • Äldre 16 Sep 20:42

    Oxå bilden...

  • Äldre 18 Sep 15:54
    Lenblo skrev 2014-09-16 12:14:33 följande:

    En av mina favoritbilder:


    Fantastiskt fint. Får jag fråga var du köpte klänningen?
  • Äldre 19 Sep 12:57

    Jag skissade upp den själv med lite hjälp av delar på andra klänningar och lät sedan sy upp den i Thailand under en semester. Skrädderiet tog ca 6000.

  • Äldre 26 Sep 11:57

    Vi har bara fått några smakprov från fotografen och dessa 2 är mina favoritbilder än så länge.

    FOTO LE FOTOGRAFI / LINDA KARLSSON

  • Äldre 1 Oct 17:29
    Eriksnoiva skrev 2014-01-06 19:29:54 följande:

    Vi ÄLSKADE alla våra bilder! Av rättighetsskäl kan vi inte lägga upp dem här men de går att se på 
    http://www.amandakopp.com/southafricadestinationweddingphotographer/l2growrii95i76p5v5ek6w24pq52cc

    Om det är något jag tycker att man ska satsa på när det gäller ens bröllop så är det en bra fotograf. Vi har återupplevt vår bröllopsdag SÅ många gånger bara genom att titta på bröllopsbilderna!


    NI har några av de mest fantastiska bröllopsbilder jag sett!
    Vilken fantastisk miljö och så himla fina och lite annorlunda bilder! Vart gifte ni er? Vad heter fotografen? Jag blev precis lite kär!
  • Äldre 22 Oct 09:33
    +1

    Finns ingen video-tråd och det är ju inte så vanligt med videos så jag vill inte skapa en egen tråd. Hoppas att det är ok att jag postar den här! 

    Rekommenderar verkligen er som inte gift er ännu att anlita en filmare. Hur underbara bilderna än är så ger videon en helt annan känsla! Det här är en kort version, vi har en mer personlig längre version också. Skrattande




    7 juni 2014
  • PuntaC­ana201­5
    Äldre 15 Feb 21:48

    En av många favoritbilder från bröllopsdagen.

  • Äldre 1 Mar 20:47
    +2

    Vi har än så länge bara hunnit få smakprov från vår suveräna fotograf, Malin Sydne, men jag tror att denna kommer fortsätta vara en favorit även sedan.

  • Äldre 2 Mar 15:25
    Foto: tuana.se/
  • Äldre 28 Jul 08:11

    Puffar upp denna fatastiska tråd!

    Dela med er tjejer och killar!

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!