Jag tog bilder för min secret box för ca en månad sedan, och det var verkligen något som jag tyckte var jätteroligt! Ett tips är att fundera på vad din blivande man tycker är sexigt och utgå från det när du planerar klädval/accesoarer.
Någon vecka innan fotograferingen så fick jag komma till fotografen för "konsultation". Vi pratade om just detta, att det är viktigt att man känner sig som sig själv och att det är något mannen kommer att uppskatta. Personligen kan jag tycka att det är minst lika sexigt med ett par bara ben och ett par raggsockor på fötterna som det stereotypa "raffssetet" med spets-BH och stay-ups. Min man är golfspelare så jag valde att ta några bilder med golfaccesoarer, ex. golfhandske som täckte ja, ni vet var....
Jag och min fotograf kom fram till att vi skulle ta "detaljbilder", alltså zooma in på en kroppsdel i taget och skapa en konstkänsla utöver det hela, alla bilder är svart/vita. Jag har fått min secret-box och kunde inte vara mer nöjd. Önskar att jag kunde visa upp några av bilderna här, men den är ju bara för "his eys only...." :)