• nötmix

    Tygbukett från etsy - erfarenhet någon?

    Som rubriken lyder, är det någon som köpt en bukett med tygblommor från etsy? Dela med er av era erfarenheter, jag är ganska sugen på att göra detta själv då jag kan behålla buketten och de är väldigt billiga samt tjusiga.

  • Svar på tråden Tygbukett från etsy - erfarenhet någon?
  • Pinkgrape

    Nej, tyvärr, men jag beställde fjäderbuketter från etsy :) Tycker om att handla där. Fina saker och ofta ganska billigt. Tygbuketter är ju jättetjusigt :) Har du någon bild på den du tänkt dig?


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • nötmix
    Pinkgrape skrev 2011-06-30 10:24:20 följande:
    Nej, tyvärr, men jag beställde fjäderbuketter från etsy :) Tycker om att handla där. Fina saker och ofta ganska billigt. Tygbuketter är ju jättetjusigt :) Har du någon bild på den du tänkt dig?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Jag har sett din fina bukett:) Men jag vill ha med tygblommor typ:
     

  • Pinkgrape
    nötmix skrev 2011-06-30 10:32:50 följande:
    Jag har sett din fina bukett:) Men jag vill ha med tygblommor typ:
     


    Haha ja, jag menade inte att du också skulle ta en med fjädrar :P Jättefin bukett :D
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • nötmix

    Mja det är inte exakt denna men liknande. Känns bara lite risky att beställa hem en sådan här bukett utan några ord från någon som också gjort det:) Hoppas det kommer någon snart:D

  • Willowfield

    Jag har beställt en från Etsy närmare bestämt från Gloria, jag har inte fårr buketten än, men hon har skickat den, En otroligt trevlig kvinna, lättsam och så tjänstvillig, Jag frågade om små blå blommore istället för de gula i buketten och hon fixade detta bums :)
    Inte är hon dyr heller, samt att hennes buketter är helt unika hon gör bara en av varje.
    Hon har ganksa nyligen startat upp men kunnig är hon.



     http://www.etsy.com/people/glowinggirl
  • TodiGreen

    Jag har beställt och fått hem min tygbukett från etsy, genom en försäljare som heter joenet2  :)

    www.etsy.com/shop/joenet2

    Hon lindar blommor av sidenband, så det ser ut som blommor fast ändå inte ;)
    Jag är mycket nöjd med buketten, det var precis vad jag ville ha.

    Det gick till så att jag berättade vad jag hade tänkt mig, form- och färgmässigt, hon skickade över bandprover och så fick jag bestämma vilka färger som skulle ingå.

    www.etsy.com/transaction/45936933

    En bukett, två vristblommor, sju kavajblommor och frakt från New York för ca 750kr  ;)


    13/8 2011 kommer bli en underbar dag
  • nötmix

    Okej! Dessa säljare ska kollas upp:) Tack för svaren:)

Svar på tråden Tygbukett från etsy - erfarenhet någon?