• MissUK

Tips på serveringspersonal tack

Söker efter 4-5 personer som kan servera på vårt bröllop i september. Det blir 3-rätters som serveras på tallrik men vi har inget behov av att det ska vara utbildad personal, lite duktiga räcker . Förslag någon? Hovmästare har, dvs den som kommer att basa på plats. Tack på förhand.

• Svar på tråden Tips på serveringspersonal tack
  • Willowfield

Du kanske skall nämna var ni skall ha bröllopet...

Ett tips är att kolla med ngn skola i närheten eller på plats som har utbildning för restaurang, de tjejerna och killarna brukar gärna ställa upp mot en billig penning.
    Vi skall ha 4 från vår skola och de får 100 kr/tim 

• johanna suarez
    MissUK skrev 2011-06-30 08:58:50 följande:
    Söker efter 4-5 personer som kan servera på vårt bröllop i september. Det blir 3-rätters som serveras på tallrik men vi har inget behov av att det ska vara utbildad personal, lite duktiga räcker . Förslag någon? Hovmästare har, dvs den som kommer att basa på plats. Tack på förhand.
    Hej
    Vart är det någonstans? Har serverat på ett par tillställningar och arbetat tidigare som servitris. Har ett par tjejer som jag känner som också är duktiga. Fast vi bor i skåne!
  • Rosi

Om du vill ha några som är billiga ska du ta kontakt med en serverings skola som ligger i närheten.,.. Finns alltid  någon som ställer upp..!! =)

• Mzungu

Jag är intresserad (om det är i Sthlm) och har erfarenhet. Inboxa mig Skrattande

Svar på tråden Tips på serveringspersonal tack