• Lanin

    Hjälp mig välja

    Behöver verkligen hjälp.
    Ska till sömmerskan nästa vecka och lägga upp min klänning men jag kan verkligen inte bestämma vilka skor jag ska ha.....
    Behöver lite råd från er brudar Glad



  • Svar på tråden Hjälp mig välja
  • Sarbacane

    Hade definitivt valt nummer ett. Lite klack får man ha för att känna sig fin! Skaffa ett par skor med lite platå om du vill byta till en mindre vinkel senare på kvällen.

  • Ayla

    Ett tips för att orkar ha högklackat även om man har fötter som sväller upp lätt (speciellt när det är sommar) är att skaffa stödstrumpor. Nu för tiden är det inte bara gamla tanter på 80 bast som har sådana och de finns i alla möjliga längder, färger och material (speciellt på internet).

    Nu vet jag ju inte hur det är för TS men för mig är det svullna/trötta fötter som gör att jag inte orkar ha höklackat särskilt länge.

  • Mandala

    Jag älskar klackar o tyckte de var så fina, nr 1 alltså. Se till att gå in dem bara

  • Lanin
    vivi skrev 2011-07-06 18:48:27 följande:
    Vart har du köpt ballerina skorna? :P
    ballerinakorna är från skopunkten :) kostade bara 99 kr!
    superbra!
  • chrpe

    Jag hade valt 2. Tänk på att du ska orka gå i högklackat en hel dag och dansa en hel kväll!

  • Lanin

    Tack för era råd :)
    Det blir höga, får väl skylla mig själv på kvällen sen, haha

  • Aleta
    Lanin skrev 2011-07-08 21:58:05 följande:
    Tack för era råd :)
    Det blir höga, får väl skylla mig själv på kvällen sen, haha
    Om du redan äger de låga så ha dem med i beredskap bara utifall att.
  • Future Mrs S

    Jag tycker nummer två för det är precis dom jag ska ha! ;D 
    nej men seriöst om du KAN gå i högklackar, du känner dig bekväm i det och du är van vid att gå i det kan du ha klackar. Dock tycker jag personligen att nummer 2 är snyggare oxå, gillar inte den öppna hälen på nummer ett... :/ 

  • Lanin

    Jag ska ha med de låga också för så klart har jag ju köpt efter hand när jag hittat, kanske inte det smartaste men jag blir helt galen och speciellt när det gäller skor. Man kan ju inte ha för många ;)

  • Aleta
    Lanin skrev 2011-07-09 09:37:16 följande:
    Jag ska ha med de låga också för så klart har jag ju köpt efter hand när jag hittat, kanske inte det smartaste men jag blir helt galen och speciellt när det gäller skor. Man kan ju inte ha för många ;)
    Precis vad jag sa till min man häromdagen! Man kan aldrig ha för många ...
  • Rosi

    Du kan ju ha med dig båda.. att du använder klack först och sen lite mer på kvällen tar du de låga....

Svar på tråden Hjälp mig välja