• Jag han

Måste bara visa min provuppsättning! :)

Är så glad!!

Gjorde en provuppsättning idag. Var inne på utsläppt med slöja. Har precis köpt en slöja för 700 kr. Frisören gjorde som jag tänkt. Kändes bra, men inte perfekt. Så provade hon en uppsättning jag också pratat om. En lite lösare knut. Blev så bra!!! Kände mig så vacker! Som jag velat med frisyrer. Känns superskönt nu!

• Svar på tråden Måste bara visa min provuppsättning! :)
  • Jag han
    Åh, tack så mycket! :) Det är precis vad jag velat ha, utan att veta om det! haha... Hoppas klänningen matchar nu... :O
    Lumys skrev 2011-06-20 20:30:33 följande:
    Helt galet fint! Så vill jag också ha det :)
  • bruden

Superfint!!! Jag ska på provuppsättning på tisdag nästa vecka... Ska bli såååå spännande! Ska ha med mig slöjor (hmm, har ju "råkat över" några på Ebay), ett hårsmycke och sen enkla band. Vi får se vad Sara hittar på

• Aniara4

Båda är jättefina, men tvåan var klockren!

• Jag han
    Det är faktiskt samma frisyr, men olika vinklar. Den är inte helt färdigarbetad dock :)
    bruden skrev 2011-06-20 20:35:47 följande:
    Superfint!!! Jag ska på provuppsättning på tisdag nästa vecka... Ska bli såååå spännande! Ska ha med mig slöjor (hmm, har ju "råkat över" några på Ebay), ett hårsmycke och sen enkla band. Vi får se vad Sara hittar på
  • Jag han
    Spännande! Hoppas du blir lika nöjd!
    bruden skrev 2011-06-20 20:35:47 följande:
  • Jag han

Tack för era svar! Vad snälla ni är! :)

• 120530

Jättefint! Jag tror säkert det passar till klänningen, har svårt att se att det skulle "skära" mot någon stil.

• TheJohanna

Jättefint! Skulle kunna tänka mig något liknande själv faktiskt. Hur långt hår har du?

• Jag han

Tack så mycket! Nä hoppas det. Å andra sidan struntar jag nästan i det :) älskar min klänning och älskar frisyren. Då det får lov att passa ihop! :) haha

Emma F skrev 2011-06-21 15:29:13 följande:
    Jättefint! Jag tror säkert det passar till klänningen, har svårt att se att det skulle "skära" mot någon stil.
  • Jag han

Tack! Jag har sparat mitt hår och det är väl ganska långt. Så fort bröllopet är över ska jag kapa det rejält ;) Går väl en-två decimeter nedandör axlarna kanske..

TheJohanna skrev 2011-06-21 15:56:09 följande:
    Jättefint! Skulle kunna tänka mig något liknande själv faktiskt. Hur långt hår har du?
Svar på tråden Måste bara visa min provuppsättning! :)