• Mimmi2424

    Förlovning vid graviditet - passade ringen efteråt?

    Som frågan lyder. Ni som förlovade er under graviditet, passade ringen efter förlossningen?

    Eller valde ni att prova ut ringen innan eller efter graviditeten?

  • Svar på tråden Förlovning vid graviditet - passade ringen efteråt?
  • madeleinejohan

    Jag var gravid i vecka 16 när vi förlovade oss, den 23 december 2008. Ringen passade både då och efter graviditeten :) kunde dock inte ha den under slutet av graviditeten då jag var väldigt svullen.

  • Annooo
    Jag var höggravid & den var lite taijt då & nu ett år senare sitter den fortfarande bra, Lite lösare än innan men inte så man tappar den! :)

    Lycka till! :)
  • BlomAnna

    Mannen köpte min ring när ajg var gravid  och överraskade mig med ett frieri när jag var i v39 hade provat ringar när jag var i typ v 30 och då sa de att jag skulle ta den lite mindre än vad som egentligen kändes bra. Ringen satt lite tight men inte för hårt under det som var kvar av graviditeten...Tog av den två dagar innan dottern föddes och hon föddes 8 dagar efter beräknat datum. Nu sitter ringen perfekt,

    Säg att du är gravid när ni provar ringar så de vet det innan. Till mannen sa de att de bjöd på intagning av ringen om den blev för stor efter att bebis kommit.

Svar på tråden Förlovning vid graviditet - passade ringen efteråt?