• tobbicar

    glad :)

    ja är så himla glad :) såå lycklig att ja ska gifta mig, en dröm har gått i uppfyllelese :) jag har äntligen hittat mannen i mitt liv, ja har haft sådan otur med kärleken innan jag träffade min älskade tobias, vi har bara vara tillsammans två år när vi gifter oss i augusti men de gör inte ett skit :) för jag vet att han älskar mig och jag älskar honom, jag har aldrig känt mig så älskad av någon annan man, även om jag blir skitlack när han inte plockar undan efter sig, el låter skägget växa fast han vet att ja inte gillar de, så gör inte det något, jag älskar honom ändå :) det känns så bra :) igår köpte vi en volvo så vi skoja om att det bara e vovve villa och bebis som fattas nu :) det känns så jäkla bra :) jag har underbara vänner  och familj som alltid ställer upp det känns så overkligt, kan man ha de så här bra? jag längtar så himla mycke til vår bröllopsdag :)
    va bara  tvungen att skriva av mig :)

  • Svar på tråden glad :)
  • TheD
    MochN skrev 2011-06-15 18:43:16 följande:
    vad kul!! vi ska börja med bebisverksan efter våran resa till london i sommar :)
    TheD skrev 2011-06-15 18:40:31 följande:
    Vi åker på bröllopsresa september/oktober 4 veckor... och bebis är det tal om ;)
    vad kul! vart ska ni åka på bröllopsresa?
    tobbicar skrev 2011-06-15 18:44:45 följande:
    åhh 4 veckor avvis ja blir :) vart bär det av :)  shit det känns så stort när man pratar bebis :) ja käånner mig fortförande som 15 fast ja är 25 om tv månader :)hur gamla är ni?
    Vi åker till Thailand, hotell www.capesienna.com :D SÅÅÅÅ FIIINT!! Jacuzzi på balkongen ;)

    Jag är 24 (25 i juli)
  • tobbicar

    jätte fint hotell vi åker till karon beach 2 veckor :)

  • TheD
    tobbicar skrev 2011-06-15 18:55:19 följande:
    jätte fint hotell vi åker till karon beach 2 veckor :)
    Vi har varit till Thailand och bodde på Karon Beach. Vilket hotell?
  • emeklund
    MochN skrev 2011-06-15 18:46:11 följande:
    jag är 27 år och det känns helt ovärkligt att man sitter och planerar bebis och pratar bröllop men den mannen man älskar!
    Förstår känslan.. helt magiskt och overkligt på samma gång.. är 26 och har samma underbara bekymmer ;)Skrattande
  • MochN
    emeklund skrev 2011-06-15 19:04:13 följande:
    Förstår känslan.. helt magiskt och overkligt på samma gång.. är 26 och har samma underbara bekymmer ;)Skrattande
    man är ju lite rädd att man ska vakna upp och allt bara varit en underbar dröm.....är så lycklig över att man har hittat sin drömkille!Skrattande
  • tobbicar
    emeklund skrev 2011-06-15 19:04:13 följande:
    Förstår känslan.. helt magiskt och overkligt på samma gång.. är 26 och har samma underbara bekymmer ;)Skrattande
    ett underbart berkymmer :) jag brukar tänka ibland vad ska ja fundera på när vi väl gift oss, alla tankar el alf dom flesta går till bröllop nu :)
  • TheD

    Någon dag sedan frågade jag min älskling vad jag ska på mig när våra barn tar studenten hahahaha! Vi har INTE barn just nu ;)

  • MochN
    tobbicar skrev 2011-06-15 19:08:17 följande:

    va hemskt om de skulle vara en dröm bara :(


    fy hemska tanke!
    TheD skrev 2011-06-15 19:07:45 följande:
    Någon dag sedan frågade jag min älskling vad jag ska på mig när våra barn tar studenten hahahaha! Vi har INTE barn just nu ;)
    haha vi har redan besämt dopklänning och vad vi ska bjuda på på dopet :)
  • tobbicar

    Haha roliga ni är :) tobias brukar säga ibland när jag är högljud "tyst du väcker barnen" önsketänkande :)

  • TheD

    Vi har namnen klara... det hade vi när vi hade bara varit tillsammans i några veckor :D

    Jag har en lista på idrottsaktiviteter jag vill barnen ska prova på och hoppas något verkar mer roligt än det andra haha... Vagn har vi redan bestämt.

    Vi har en stor pappkasse med barnkläder... ;)

    Sist på IKEA gick vi runt och "paxade" vår saker på barnavdelningen hahaha

  • tobbicar

    hehe vi har oxå pratat namn men man vet ju inte om dom skulle passa när den kommer ut :) på ikea brukar jag oxå gå och drömma mig bort :) och när man går förbi en lekpark :)

Svar på tråden glad :)