• Met

Titanringar - visa era

Är sugna på titanrng både till förlovning och vigsel och är nyfikna på att se andras, så lägg gärna in bilder på hur era ser ut, både förlovningsring och vigselring.

• Svar på tråden Titanringar - visa era
  • Met
    prinsessanogrodan skrev 2011-06-13 21:41:45 följande:

Lite bättre bild.
    Verkligen snyggt! Bra val måste jag säga
  • Met
    prinsessanogrodan skrev 2011-06-13 21:41:45 följande:

Lite bättre biJag är rädd att jag skulle förstöra den då det är så många stenar då jag verkligen skulle ha på mig ringarna jämt och jobbar som förskollärare med allt vad det innebär med vatten, sand, lekar, utevistelse osv osv....

Funderar om man kan ha någon liknande kombo men med färre stenar...?
  • prinsessanogrodan
    Met skrev 2011-06-13 21:42:01 följande:
    Verkligen snygg kombo! Vet inte om jag har för små fingrar för att bära upp 9mm ring dock...8mm sammanlagt är nog max...
    Tack Jag älskar dom! Det är blingbling men ändå en praktisk ring. Jag och mannen är frilufts-nördar så jag ville ha en praktisk ring som tål lite men samtidigt med bling...dom här är perfekta
    Mina händer är små med korta tjocka fingrar men välj förlovningsring 5 mm istället så blir det 8 mm totalt
  • Met
    prinsessanogrodan skrev 2011-06-13 21:45:44 följande:
    Tack Jag älskar dom! Det är blingbling men ändå en praktisk ring. Jag och mannen är frilufts-nördar så jag ville ha en praktisk ring som tål lite men samtidigt med bling...dom här är perfekta
    Mina händer är små med korta tjocka fingrar men välj förlovningsring 5 mm istället så blir det 8 mm totalt
    Undra hur det skulle bli med typ 5x0,01ct på båda ringarna...om det mest skulle se töntigt ut...om det är snyggast att det liksom sträcker sig längre över hela ovansidan av ringen?
  • prinsessanogrodan
    Met skrev 2011-06-13 21:44:39 följande: