• Mace

Någon som kan sjunga duett i Värmland?!

Letar lite smått desperat efter några som kan sjunga en duett i kyrkan i Karlstad i juli... är det någon som har några tips? 

Trodde m2b skulle hitta via sina kontakter, men det har gått mycket sämre än väntat, så nu är vi lite lost. I värsta fall får vi stryka den biten, men det hade varit roligt.

Tips?! 

• Svar på tråden Någon som kan sjunga duett i Värmland?!
  • Syrinx

Har skickat ett mejl till en musikerkontakt därifrån - hoppas hon kan ge tips. Vidarebefordrar till dig så snart jag hör något!

• Syrinx
    Syrinx skrev 2011-06-09 16:21:50 följande:
    Har skickat ett mejl till en musikerkontakt därifrån - hoppas hon kan ge tips. Vidarebefordrar till dig så snart jag hör något!
    You've got mail!
  • Mace

Tack!!

Skall ta kontakt med dem!

Ingen som har tips på manlig sångare? (Skall fråga de två om de känner någon också) 

• Syrinx
    Mace skrev 2011-06-09 16:52:28 följande:
    Tack!!

Skall ta kontakt med dem!

Ingen som har tips på manlig sångare? (Skall fråga de två om de känner någon också) 
    Det var så lite!
    Jag tror säkert att någon av dem har kontakter med manliga sångare också, dessutom säkert någon de arbetar bra tillsammans med. Om du känner dig trygg med det, så kan du helt säkert bara ta kontakt med någon av dem och bara säga vad ni vill ha och på vilket sätt, så kan de säkert ordna det.  
Svar på tråden Någon som kan sjunga duett i Värmland?!