• Marlie

Fjädersmycke - finns det att hitta i Sverige?

Hej

Jag har kikat runt en hel del efter ett fjädersmycke (kan man kalla det så??) att ha i håret, då jag kommer ha endast en sida uppsatt och resten lockigt. Hittade denna på etsy.com, och gillade just det här stuket. Tänkte ifall ni vet någon hemsida eller annat ställe inom Sveriges ramar som säljer liknande. Det är väldigt lång leveranstid från australien där hon som gör denna bor och bröllopet är nu juli. Tänkte det är värt att kolla med er först innan jag chansar och beställer den här. :D

• Svar på tråden Fjädersmycke - finns det att hitta i Sverige?
  • Semlorna

I göteborg vet jag iaf att det finns flera som gör hårprydnader, hattar och smycken i den stilen.

• MissWildcat

GLITTER!!!!!
    köpte en helt otrolig hår acessoar med svarta pärlor och fjädrar....för typ 149 spänn.kolla där

• LoppanV

accessorize har massa fina. Var där idag och kikade, hittade mycket jag gärna hade köpt. Ligger runt 200-300 kr :)

• Amejuli

Jag skulle också ha kollat på accessorize. Men sen måste jag tillägga att jag köpt från fem olika försäljare på etsy och ingen leverans har tagit längre än tre veckor (och en av försäljarna fanns i Australien). Eller är det så att försäljaren ska tillverka föremålet efter din beställning (för det har jag också varit med om), då kan det ju ibland ta lite längre tid (men inte så mycket i mitt fall).
    Kanske finns det annan försäljare på etsy med kortare leveranstid? Men om du gifter dig i brjan av juli så förstår jag att du inte vill chansa. Är det i slutet hade jag nog provat för det är ju kul om man får precis det man vill ha. Annars är som sagt accessorize mitt bästa tips. Då kan du ju titta och känna på grejerna också.

Lycka till!

• Zelmah

De har även en butik i Göteborg

• duochjagmotvärlden

Finns en nästan exakt likadan på Glitter!

Svar på tråden Fjädersmycke - finns det att hitta i Sverige?