• snart en Eriksson

    hjälp!!!!!

    jag behöver sara dawn finers kärleksvisan fast instrumental kan nån hjälpa mig!!!!!!????????????

  • Svar på tråden hjälp!!!!!
  • snart en Eriksson

    jas jag har redan köpt dom noterna men jag ska sjunga och behöver musik att träna till men dock inte när sahra sjunger samtidigt

    tack ändå

     

  • kikki kikki

    kan du inte försöka be en musikstuderande eller annan att spela in melodin åt dig på typ det instrument du vill ha i kyrkan

  • snart en Eriksson

    för att göra det hela lite krångligare vill jag ha det som mp3 så jag kan bränna det på skiva...

  • Charmina

    www.zamzar.com kan du skriva in youtubeadresser och få de omvandlade till mp3 filer som sedan mailas till din mail :)

  • lärkan

    Ett fint pianokomp till Kärleksvisan, utan sång, som jag själv övade till i förra veckan 
    ">





    Lycka till!!


    Livet är som musik. Det måste komponeras efter gehör, känsla och instinkt, inte efter fasta regler.
  • Mirjami
    Syrinx skrev 2011-05-30 13:24:09 följande:
    Här är iallafall noterna:
    www.notpoolen.com/sheetmusic/Default.aspx?She...

    Det går alltid att låta ett melodiinstrument (flöjt, fiol, oboe, etc) spela melodin, eller så kan kyrkomusikern bara spela allting på piano.
    Hoppas det blir bra! 
    Oh, tackar! Ska också ha den nämligen :)
  • Syrinx
    Mirjami skrev 2011-05-31 11:47:17 följande:
    Oh, tackar! Ska också ha den nämligen :)
    Så bra det kunde hjälpa någon, eftersom TS redan hade noterna!
  • Syrinx
    Charmina skrev 2011-05-30 15:32:38 följande:
    www.zamzar.com kan du skriva in youtubeadresser och få de omvandlade till mp3 filer som sedan mailas till din mail :)
    Bra tips!
  • Henkepenke

    Gammal tråd men jag är nu ute efter samma musik. Var det någon som fick tag på musiken i exv mp3 och som kan lägga upp den i tråden?

    Zamzar.com tillåter inte längre konvertering av material från youtube...

Svar på tråden hjälp!!!!!