• kokos

DMK Cosmetics - någon som prövat?

Gick på ansiktsbehandling såhär en månad innan bröllopet, för att bli så fin som möjligt!
    Hudterapeuten la en foundation från DMK cosmetics efteråt, hon rekomenderade mig att använda den på bröllopet också (jag skall sminka mig själv). Jag tyckte att det blev jätte bra nu- när hon la på det. Brukar annars använda ID och detta var lite mer täckande, men jag känner mig ändå inte spacklad. Är det någon som har DMK? Nöjd?? Någon som testat både ID och DMK? Jämförelse?

• Svar på tråden DMK Cosmetics - någon som prövat?
  • FelizLane

Alltså, du kan inte jämnföra dmk med ID  egentligen. DMK används ofta av läkare för att kunna täcka över riktigt fläckiga hudtyper osv. Eller de med vitiligo, acne osv. Jag vet att dmk är ju framtaget för att fungera en hel dag minst, samt att fungera i media.  Så jag tycker absolut man kan ha det på bröllopet då vet du ju att det kommer att hålla. 
    ID är ett bra märke det med, men utav mina egna erfarenheter är det lite sämre hållbarhet på det. Tycker jag, specielt om man blir varm och men är ute och festar. Samt tycker jag att man behöver bättra på det i slutet mot dagen. Absolut ett bra vardagsmärke tycker jag :)

• kokos

Jag lutar åt att köpa en foundation från DMK tror jag, den jag har från ID är ändå nästan slut och DMK är dessutom billigare! Får väl köpa en ny från ID också ifall DMK känns för täckande för att ha till vardags, men när hon la på det så blev resultatet väldigt bra, såg inte så sminkad ut, bara finare =) Japp, imorgon är det jag som köper en sådan!

Svar på tråden DMK Cosmetics - någon som prövat?