• Binis11

platt slöja

Jag är på jakt efter en "platt" slöja, en sån som bara hänger ner... förstår ni vad jag menar? Den ska gå ner lite på ryggen men inte för långt och sen ska det inte vara för mycket spets... verkar omöjligt att hitta. Alla är så "puffiga" tom dom med bara ett lager =(

Har ni några tips?

• Svar på tråden platt slöja
  • kandersson174

Ebay! Finns hur mycket slöjor som helst och de är billiga

• Binis11

hur lång tid tar det att få hem dom? Vi gifter oss om tre veckor så det skulle helst vara här i Sverige =/

• Pinkgrape

Jag hittade denna sidan www.occanseydesigns.com/Gallery1/photogalSH120.html

Jag vet ju inte om detta är alls vad du tänkt dig, men de gör jättemånga andra slöjor också som bara är ett lager, platta och utan spets. Det finns mycket man kan välja själv, så som längd osv.

Kikade dessutom in på frakten och de har sån snabbfrakt med UPS och då borde du ha söljan på ca 2 dagar från då den skickas. Man kan tala om för dom ifall man vill ha slöjan snabbt, så skyndar de på det hela.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Binis11
    Pinkgrape skrev 2011-05-28 11:58:47 följande:
    Jag hittade denna sidan www.occanseydesigns.com/Gallery1/photogalSH12...

Jag vet ju inte om detta är alls vad du tänkt dig, men de gör jättemånga andra slöjor också som bara är ett lager, platta och utan spets. Det finns mycket man kan välja själv, så som längd osv.

Kikade dessutom in på frakten och de har sån snabbfrakt med UPS och då borde du ha söljan på ca 2 dagar från då den skickas. Man kan tala om för dom ifall man vill ha slöjan snabbt, så skyndar de på det hela.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Tack =) Ska kolla där
Svar på tråden platt slöja