• Helena Mikael

Steg 1 på Min Möhippa!

E så lycklig!!!!

Igår när jag kom hem väntade ett brev på mig som kom på posten.
    Ett Lila kuvert med Mitt namn på, och på baksidan kuvertet var det ett klistermärke i silver med 2st ringar.
    Min första tanke va: Oj! Vem ska nu gifta sig!

När jag öppnar brevet så står det
    "Hej vår sköna böna"
    Sedan förljer en RAD uppgifter som jag ska utföra på vissa datum med start på måndag 30:e maj.

Hahha, jag e så lycklig att jag dör!
    Tänkt att någon ansträngt sig såhär för MIN skull!
    Oooo va jag ser fram emot min Möhippa! När den nu blir... för det framgår inte!

***Hihi****

• Svar på tråden Steg 1 på Min Möhippa!
  • Morneraka

Härligt annorlunda!
    Undrar när min möhippa ska bli, vet att den kommer o att det är min ena syster håller i den.. lite nervöst iomed att hon är sadist till sin natur..;)

9/7-11
  • Morneraka

Men de har sagt till mig att packa en bbväska fast för möhippa i stället? va sjutton kan de mena med det?

9/7-11
  • zvartaliljan
    Morneraka skrev 2011-05-27 07:43:16 följande:
    Men de har sagt till mig att packa en bbväska fast för möhippa i stället? va sjutton kan de mena med det?
    9/7-11
    haha en bb-väska för mamman är en väska man förbereder och har stående, den innehåller oftast ett ombyte bekväma kläder, smink, tandborste, hårborste och lite allt möjligt annat man kan behöva för att vara hemifrån ett tag. Så det är nog det de menar, att du ska förbereda en väska med det du kan behöva.
  • Helena Mikael

Ja ni, jag ska: "packa ner prylar/kläder som representerar dem olika årstiderna för dig"
    Va fasen innebär det?!?!

Ingen aning vad jag ska packa!

Men åå va roligt det ska bli!
    Det värsta är bara att jag ska egentligen ha en Hudvårdsklass dagen efter det datum jag tror att det kommer bli.
    Hoppas innerligt att dem vet detta och har bytt datum på det.
    För jag kan inte sitta och prata hudvård när jag luktar alkohol & har röda ögon :)
    Hehe! Får nog inte så myckekt sålt då!

• Morneraka

Jo, BBväska har jag packat 2 ggr innan, men det lät oroväckande..;)

9/7-11
  • zvartaliljan
    Morneraka skrev 2011-05-27 11:46:21 följande:
    Jo, BBväska har jag packat 2 ggr innan, men det lät oroväckande..;)
    9/7-11
    haha är väl inte oroväckande? Jag skulle inte ta med mig något alls och DET var oroväckande för det innebar att DE hade med sig kläder o smink till mig! Jag var INTE vacker kan jag säga o där fick jag stå i min fasters fula gamla klänning i 5 storlekar för stor utspökad som bara den uppe på scenen med Rickard Herrey inför typ 100 personer...så jag tycker du ska vara glad att du ska packa dina egna saker
  • Morneraka

Du har en poäng där..Flört

Kanske mitt kontrollbehov som är oroväckande, att inte veta var,när o hur, men de e ju de som gör de kul...!Oskyldig

9/7-11
Svar på tråden Steg 1 på Min Möhippa!