Sådant jävla gnäll på allt!!!!!!
Min svärmor ringde idag, och skulle gnälla av sig angående bröllopet, för vi har juh planerat så dåligt enligt henne men hon är den enda som gnällt..
Vi skrev i våran inbjudan att dom fixa boende själv, men vi skickade med telefon nr och ställen som ligger nära festlokalen... Men det duger inte, hon tycker att vi ska stå för boendet åt alla för det är juh våran uppgift.. What a fuck?
Det jag vill komma är att henne söner som fortfarande bor hemma är 21 år och har heltidsjobb, hon tycker inte att dom ska behöva ta av sina pengar.... Och sedan att det blir så jobbigt för dom svärföräldrarna att sova på campingen från fredag till lördag, och sedan byta ställe till festlokalens ställe med husbilen..
Och som sagt, från fredag till lördag ska toastmastern, M2B och Svågern bo hemma hos mina föräldrar eftersom jag inte vill ha dom hemma...... Så det blir jag Svägerskan och min dotter.. Bara ha en tjejkväll...
Det tyckte hon oxå va konstigt...
Och sedan kom frågan om dom kunde duscha hos oss på lördagen? Men hur ska det gå?
Jag kommer att ha svägerskan här mina 3 tärnor och dottern och jag själv som ska duscha, och frisörskan..
Jag vill inte att svärmor svärfar, och mina andra 2 svågrar kommer hit då på lördagen för då får dom juh se mig samtidigt...
Förlåt om det blev lång behövde bara gnälla av mig......