• SaJo1981

    Hjälp mig hitta skor!

    Hade beställt helt underbara skor från Matildas Fest..dessa:



     Fick hem dem igår och de är alldeles för små, vi snackar minst 1,5storlek =(
    Älskar verkligen utseendet och stilen på denna sko men nu hinner jag inte skicka efter större för deras leveranstid är  6 veckor och jag gifter mig 23 juli, vill ju gärna hinna gå in skorna lite, och tänk om det skulle bli fel igen?!

    Så snälla är det någon med tips på andra skor i samma stil?
    har kollat på varenda internetsida jag kommit på! 
  • Svar på tråden Hjälp mig hitta skor!
  • SaJo1981

    åååh fina=) är lite småförtjust i de två översta, 
    den översta skon har inte öppen tå vilket är pls, men sko nr 2 är mer rätt färg! =) 

  • Tittij

    Har du kollat Ebay? Såg "din" sko där igår, men har ingen aning om vilken storlek det var.

  • Piiiip

    Jag fick hem mitt skopaket från brandos igår och de är vackra och känns helt underbara. Precis rätt storlek och färger som på bilderna. T.o.m bättre kvalité än väntat.

  • Kattpoet

    Brandos har bara kvalitets skor så det vore underligt om man fick något dåligt däreifrån,   däremot fanns inte mycket spets skor på deras sida.

    Pumps
    Din sko har dessa men igen ingen spets och öppen tår.... men jag letar vidare.

    Dessa har jag hittat med, fast de har ingen spets.
    http://www.halens.se/mode-kvinna-skor-h%C3%B6gklackat-110/satinpumps-058663/base-color$200/sorting$date,Descending/paging$1,25?variantId=807768&oc=036

    Och dessa var bara spets
    http://www.halens.se/mode-kvinna-skor-h%C3%B6gklackat-110/pumps-058664/base-color$200/sorting$date,Descending/paging$1,25?variantId=807792&oc=036 

  • SaJo1981

    Ja dom från din sko är jätte söta, har sett dom i affären:) Ni som bestäölt från brandos.se hur lång tid tog det innan ni fick skorna och hur är dom i storlekarna? Asså jag har ju normalt 38,5-39 stämmer deras storlekar med vad ni har vanligtvis?

  • TerrorMorsan

    tror det tog några dagar innan jag fick mina, 3-4 =) dom har en bra st lista på hemsidan deras =)

  • SaJo1981

    Kollade dom Lily ivory på have2have, övervägde starkt att köpa hem dom, men så fanns varken 38 eller 39 :( jag hr verkligen inte turen med mig....

Svar på tråden Hjälp mig hitta skor!