• MissNina

Ballonger!!

Jahaa då har man lagt ner hudlösa pengar på ballonger. Nu kommer mitt problem var i hela friden kan man fylla helium i dessa till en billigpeng i Göteborg/Kungälv????
    Att man inte tänkte på detta innan!

Någon??

• Svar på tråden Ballonger!!
  • Blivande fru Swärdh

Teknikmagasinet :)

• mikaela86

aga har också som man kan köpa!!

• MissNina

Varför har jag inte tänkt på dess innan? haha lätt att var efter klok! TACK!!

• darlinghjärtat
    MissNina skrev 2011-05-19 10:44:55 följande:
    Varför har jag inte tänkt på dess innan? haha lätt att var efter klok! TACK!!
    Hej!
    fick du reda på vad det kostar, funderar också på helium till baloongerna :)
  • Bröllop201187

Jag letar oxå helium så puff puff

• MissNina

hos aga väntar jag på en offert. Hos Teknikmagasinet så kostar en flaska 399:- inkl ballonger...

• solros1
    MissNina skrev 2011-05-22 14:31:40 följande:
    hos aga väntar jag på en offert. Hos Teknikmagasinet så kostar en flaska 399:- inkl ballonger...
    har också kollat dessa... men det räcker bara till ett fåtal ballonger... blev lite besviken på att de inte hade större helium- behållare... har nu löst det med att köpa en madrass-pump i Ullared så den får blåsa upp ballongerna med vanlig luft men man slipper stå och blåsa dem alla själv... vi ska ha massor av ballonger då vi ska göra ballongpelare i festlokalen...(lite amerikanskat kan man ju få ha ....)
  • MissNina

Oki. Vi ska inte ha så jätte många ballonger men jag vill juh ha dom flygande =(!! Ev sätta tyngder på dom och ha de som "placerings kort" och ställa på stolarna.... Men det ser inte ut som att det blir möjligt :( Får lösa detta på bästa sett.

Håller helt med om att det är tråkigt att behållarna med helium inte räcker till så många ballonger.

• Aniara4

Jag förstår precis dilemmat, jag var också inne på ballonger tills jag började klura på det där med helium. Bor man i Stockholm kan man hyra heliumflaskor tillsammans med ballongerna från ballonger.nu/  - men det är ju DYRT ju! Sen började jag fundera på vem som skulle stå och fylla och hänga upp alla ballongerna, eftersom det inte blir så bra att göra det dagen innan. Det finns iofs folk som åtar sig att göra sånt, ballongdekoratörer, men då blir det såklart ännu dyrare.

Kontentan blev att jag sket i det!

Svar på tråden Ballonger!!