• bruden

Kvinna med stora fötter, se hit!

Har du som jag letat som en toka efter en skobutik som säljer skor för oss töser med rejäla fötter (står ju stadigt haha) men inte hittat nåt som INTE ruinerar dig?
    Jag har letat i FYRA månader efter ett par skor till min stora dag. Letat, kollat, provat och blivit besviken.
    Testade Brandos och visst, det fanns men för tusen spänn paret? Näää Halkade av en slump in på Deichmann sko's hemsida och KOLLA!!!! Massor av skor till oss storfotade töser OCH dessutom en hel del perfekta brudskor i upp till strl 44. Gissa att jag jublade!
    Jag handlade skorna idag och jag måste säga att jag sällan lovordat någon som jag gör med den butiken. GRYMT billigt men OJ så mycket urval och mycket, mycket fint!
    Kolla in deras damsortiment:  www.deichmann-sko.se/site/sv/catalog.php Jag fick med mig TVÅ par brudskor till HALVA priset av vad Brandos tar för ett par. DET kallar jag klipp

• Svar på tråden Kvinna med stora fötter, se hit!
  • Diamanten90

Jag tycker att jag har stora fötter, 41, men jag hittade riktigt bra nog:) Oftast finns de väl upp till 41 tror jag men större än det är nog svårt att hitta. Går ju inte att köpa bröllopsskor fårn herrsidan riktigt:p

junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • bruden
    Diamanten90 skrev 2011-05-18 18:16:12 följande:
    Jag tycker att jag har stora fötter, 41, men jag hittade riktigt bra nog:) Oftast finns de väl upp till 41 tror jag men större än det är nog svårt att hitta. Går ju inte att köpa bröllopsskor fårn herrsidan riktigt:p
    junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
    En del finns upp till 41 men de flesta stannar på 40. Jag som drar 43 har haft ett rent helvete ka jag säga. Nej man kan inte handla från deras hemsida men de har butiker lite varstans och de öppnar nytt på många ställen i höst. Jag får åka 7 mil enkel resa till närmaste butik men det är värt det. Min favoritskobutik nr 1!
  • Cantaton

Åh, tack för tipset! På nätet har de ju massa snygga skor i strlk 42 till schyssta priser!!

• bruden
    Cantaton skrev 2011-05-18 22:14:51 följande:
    Åh, tack för tipset! På nätet har de ju massa snygga skor i strlk 42 till schyssta priser!!
    Schyssta priser och kvaliteten är FANTASTISK!
  • Tinzi

De är toppen! MIn favvo butik med (har stl. 43)

• Cantaton
    bruden skrev 2011-06-03 21:44:06 följande:
    Schyssta priser och kvaliteten är FANTASTISK!
    Yes, det blev 4 par dagen därpå! ;) Känner mig jättefin om fötterna - äntligen.
  • bruden

Ja de är den enda butik som jag letat i där jag kan få tag i riktigt fina skor till just ingen peng alls. Det är min favoritbutik, all timeSkrattande

• JeJy

Visst är det underbart att äntligen kunna köpa prisvärda skor! (Stl 43,5)

• arioso

Nämen hurra! Tack för att du delade med dig av det tipset! 

• UngBrud2012

Tack för tipset!! Blir en sväng dit garanterat. /41,5:a

• bruden

Passar på att puffa upp tråden lite

Svar på tråden Kvinna med stora fötter, se hit!