• Emblas Mamma

    Var får jag tag på tjockare A4-papper än vanliga?

    Var får jag tag i lite tjockare A4-papper till festhäftet?
    Ska ha text på båda sidor och då funkar inte vanliga man brukar skriva ut med..

    Vet inte riktigt vad jag ska söka på, heter det något speciellt om man vill ha dom lite tjockare? Ty i samma tjocklek dom har på bokia.
    Men det är så dyrt där, vet ni något ställe där man kan köpa många lite billigare?

    Kommer behöva 70*6 papper ungefär.. ungefär 400.. men var?


  • Svar på tråden Var får jag tag på tjockare A4-papper än vanliga?
  • wiii

    Kollat halmstad bokhandel ( för visst var du därifrån?), dom har bättre utbud än bokia iaf, vet inte hur det är med priserna nu, men förr iaf fick man mängdrabatt på papper där.

  • Emblas Mamma
    wiii skrev 2011-05-18 17:40:00 följande:
    Kollat halmstad bokhandel ( för visst var du därifrån?), dom har bättre utbud än bokia iaf, vet inte hur det är med priserna nu, men förr iaf fick man mängdrabatt på papper där.
    inte riktigt, har 7 mil dit,
    men jag kanske hinner kolla upp det! Tack för tipset! :)
  • wiii

    Aha, ja det är ju en bit att åka iofs, men du kan ju ringa dit och få lite prisuppgifter åtminstone, kanske att dom tom kan skicka till dig?

  • solros1

    har ni något Staples i närheten har de.... man kan då använda deras ritpapper som används tex i skolan. Det funkar bra att skriva ut dubbelsidigt på om man inte har för dålig skrivare.

Svar på tråden Var får jag tag på tjockare A4-papper än vanliga?