Vackra sånger!
Här är en länk (hoppas den funkar, annars får du en hint om var du kan hitta den) till en bok som jag gissar på är en notbok från Helen Sjöholms och Anders Widmarks skiva, där alltså "Genom varje andetag" bör finnas.
www.din-bok.se/product-view.asp&prodid=279478&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3Ftemplate%3Dbox_vrect%26catid%3D480%26search%3D%26new%3D0%26brand%3D%26itemsperrow%3D%26itemsperpage%3D15%26so%3D%26ex_catid%3D%26sortby%3D6%26sortorder%3D1%26publisher%3Dgospel%2Bo%2Bmusikhuset
Vad gäller "Så skimrande" är jag inte helt säker på vad du menar. Men instrumentalversioner finns ju i mängder i t. ex. skolböcker för olika instrument. Dessutom bör era musiker ha möjlighet att planka den, även versionen som Marie Fredriksson gjort.
Om du ändå vill hitta noter, eller tycker att den där notboken (kanske?) känns onödig att köpa, så vill jag verkligen rekommendera Martin Ekholm på Echo Musik. Otroligt serviceinriktad man som alltid lyckas leta fram alla möjliga och omöjliga noter från världens alla hörn. www.echomusik.com eller 0470-76 40 30 - jag ringer alltid eftersom han har långt ifrån allt upplagt på hemsidan och dessutom brukar kunna leta upp vad man behöver