Långt, självömkande o tradigt, vill bara lufta av mig........
Som sagt, vill bara släppa ut det innersta, räknar inte med svar, för jag hade inte svara på det här...
Allt känns så hopplöst, min M2B ex flåsar mig konstant i nacken ibland bockstavligt talat.
Mitt självförtroende har aldrig varit på topp, men det här knäcker mig, även om jag inte visar det för min omgivning.
Den här människan är rutten, första gången hon fick syn på mig vid min sambos sida skrek hon rent ut att jag var en J***A fetknopp! jag måste ha mycke pengar annars hade han väl inte velat ha en ödla som mig?
Jahopp, att det inte stämmer vet jag, har inte ett ruttet öre, men det kändes ändå som en käft smäll...
Var gång vi råkar träffas i affären får hon utbrott på mig, minns en gång strax vi hade fått vår första son gick hon på om att han var en jä*la horunge, jag skulle veta att när jag låg på BB så satte min M2B på henne på vårt köksbord.. Charmigt, men jag vet att så inte är fallet, den ända gången min sambo lämnade min sida på BB var när han var iväg o köpte bilstolen, och han skulle knappast utsätta mig för samma sak som hon utsatte honom för.
Jag litar på honom till 100%!
Jag har nästan slutat handla i byn för jag har inte orken att träffa på henne, jag kör hellre 2 mil längre för jag vet att hon inte åker dit, detta för att slippa plötsligt få väsandes örat, hur fet, hur ful jag e, vilken hora jag är som är tillsammans med HENNES ex och vilka äckliga horbarn jag har, vem är far till dem tro?
Japp, detta händer var månad, har hänt i var månad de senaste 4 åren, förr kunde de hända 3-4ggr i veckan....
Min sambo, som jag älskar högt, kunde inte få en finare, snällare mer omtänksam man o far till barnen, vet inte vad han ska göra, han har sagt till henne gång på gång att lämna han och hans familj i fred, pratat med hennes syskon, pratat med hennes föräldrar, slutar hon inte så kommer vi anmäla henne. Vi har ögonvittnen o sms på våra mobiler som bevis om det behövs.
Att vi inte har gjort det än är väl för att varje gång hon har en lun period tror vi att hon har gett sig, jag tycker att det känns meningslöst för det är vl knappast förbjudet att hon ställer sig bakom mig i kassan på ICA så vad hjälper det?
Nu har hon fått reda på att vi ska gifta oss i sommar, det var som att hälla bensin på öppen låga.
Men men, den här sjuka människan ska inte få förstöra vår dag.
Men jag har ingen lust att börja prata med polisen nu, även om jag borde.
Senast idag skrek hon på parkeringen att hon inte kan fatta att jag ska få bära vitt, vem som helst kan se att jag är världens billigaste fulhora! Jag bara skakade på huvudet o skrattade åt henne, det är min taktik när jag handskas med henne, ler o går vidare, för jag vet att det biter bättre.
Jag bryts sakta sönder innombords, vet inte hur många ggr jag har smitit ut till mina hästar o getter o tårarna har runnit floder, vill inte visa min sambo allt även om jag borde, för jag vet att han mår lika dåligt över detta som jag. Han vet oxå varför jag mår så dåligt, varför jag kanske tar mer illa vi mig än andra.
Nej, jag är o har aldrig varit en hora.
Jo, jag är mullig, men knappast fet o äcklig.
Det dåliga självförtoendet sitter i sen skoltiden när jag blev hårt mobbad hela grundskolan.
har sluppit förföljelse sen jag började gymnasiet, dock satte det igång igen vid 23 års ålder, jag är 27 nu.
Jag är lika dålig på att hantera det nu som då, ler ot min omgivning, o går sönder innuti.
Borde prata med någon som kan hjälpa mig, men jag giter inte.
Känns redan bättre att bara få skriva av sig anonymt här.
Nu orkar jag gå o lägga mina underbara barn, gå ut o ta hand om mina djur för att sen krypa ner i soffan tillsammans med min älskade sambo, klippan i mitt liv...!