• Binis11

väska?

Ska ni ha väska på bröllopet? Om ni ska, vad för sort, har ni bild, vad kostade den?

• Svar på tråden väska?
  • Chicita

Jag kommer att ha en sammetspåse  hängandes i bältet i en silkessnodd... Ska sätta dit ett par snygga silverfärgade pärlor på snodden som "stopp" så att den inte åker rakt igenom.
    Tänkte fodra påsen med samma gröna sidentyg som jag ska ha till delar av klänningen så att det matchar när man öppnar den...

Kan inte ha en väska med mig annars. Kommer ha en sån brudbukett man bär liggandes på armen. Men jag vill ändå ha lite grejor med och i närheten.
    Så eftersom det passar i vårt tema så får det bli en sån påsväska i bältet Glad 

• Freakie
    11juni2011 skrev 2011-05-15 20:01:39 följande:
    MEN GUD SÅ SNYGG! Vart har du köpt den? Och har du bild på dom matchande skorna ?
    Precis min stil :-P
    Väskan är köpt på ebay, har dock inte fått hem den än så vet inte hur bra den egentligen är live.

http://cgi.ebay.com/Long-Silver-Crystal-Party-Evening-Clutch-Cocktail-bag-/380240182712?_trksid=p3286.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8874350518935060517

Skorna är specialbeställda från Matildas fest. Modell enligt denna:

http://www.matildasfest.com/?category_id=120&item_id=25a409

men utseende enligt dessa:

http://www.matildasfest.com/?category_id=79&item_id=lagera2060silver

Skorna har dock inte heller kommit hem än...

Så i praktiken verkar det vara hela jättebra, men får väl se hur det ser ut när jag får hem sakerna Flört
  • LisaEleonor

Såhär ser min väska ut =) Var inne ett tag på att ha en bukett som är gjord av liknande blommor, men det blev inte så. Men jag är väldigt förtjust i väskan. Ger lite färg också. En av våra temafärger är lila, och jag gillar blinget =)

Skulle inte klara mig utan egen väska tror jag. Kommer inte ha den när jag går in i kyrkan. Men sedan, och under festen och så. Kommer behöva näsdukar om inte annat :P
  • labbalabba

jag ska absolut inte ha någon väska.. orka hålla koll på den hela kvällen.. jag kommer att ha alla mina bästa kompisar på festen så jag litar fullt på att de kan tillgodose alla mina behov :)

• Freakie
    Hoppe skrev 2011-05-16 22:38:23 följande:
    Jag ska ha den här väskan

Jättefin! Blir ju lite sugen på att köpa en till... Tungan ute Vart är denna från?
  • förlovadflicka

Jag ska ha väska, känner mig inte fullständig utan en, haha :) Så här ser min ut, köpte den på ebay för en hundring+frakt :)

• Hoppe
    Freakie skrev 2011-05-16 22:41:51 följande:
    Jättefin! Blir ju lite sugen på att köpa en till... Tungan ute Vart är denna från?
    Jag hittade den på eBay! Väldigt billig och frakten gick oväntat fort också.
    Tyckte den var finare i verkligheten än på bild, så jag är jättenöjd.

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=250774741137&refid=store
  • majflicka
    Nikeh skrev 2011-05-15 19:40:37 följande:
    Var tvungen att googla på väskan och hittade en bild. Så här är min väska: 

Jättefin! I Love it! Var har du hittat den?
  • kandersson174
    LisaEleonor skrev 2011-05-15 21:10:41 följande:

Såhär ser min väska ut =) Var inne ett tag på att ha en bukett som är gjord av liknande blommor, men det blev inte så. Men jag är väldigt förtjust i väskan. Ger lite färg också. En av våra temafärger är lila, och jag gillar blinget =)

Skulle inte klara mig utan egen väska tror jag. Kommer inte ha den när jag går in i kyrkan. Men sedan, och under festen och så. Kommer behöva näsdukar om inte annat :P
    VIlken snygg!! Var köpte du den?
  • Skumboll

Jag har beställt en sånhär fast i olivgrönt. 

• majflicka
    Skumboll skrev 2011-05-18 10:43:06 följande:
    Jag har beställt en sånhär fast i olivgrönt. 

Den var jättefin den med! Vad snygga väskor ni lyckats hitta allihopa, jag tycker det varit jättesvårt. Skumboll: Var har du hittat den här?
  • Skumboll
    majflicka skrev 2011-05-18 11:27:29 följande:
    Den var jättefin den med! Vad snygga väskor ni lyckats hitta allihopa, jag tycker det varit jättesvårt. Skumboll: Var har du hittat den här?
    Etsy!
    www.etsy.com/listing/57981602
  • majflicka

Skumboll: Alltid denna etsy!! ;) Man hittar verkligen allt där om man bara letar

• Skumboll
    majflicka skrev 2011-05-18 11:39:38 följande:
    Skumboll: Alltid denna etsy!! ;) Man hittar verkligen allt där om man bara letar
    Japp! Jag fullkomligen älskar etsy, finns så sjukt mycket fina grejer där. 
  • Mirjami

Tack för inspirationen tjejer!

Jag har inte funnit den perfekta väskan än, men den lila gav mig en perfekt idé. Jag har bundit min egen bukett utav fejkblommor, den blev PERFEKT!!! Fick dock lite blommor över, som blir corsage och hårblommor. Men resten kan jag ju sätta på en enkel kuvertväska! Och pärlorna i buketten får också komma åter i väskan. Att jag inte tänkt på det innan! Är ju bara att köpa en enkel väska på typ Glitter och dekorera. Thank a lot babes!

Svar på tråden väska?