• Moemoe

Nu har mannen sin svensexa!

Måste skriva, så rolig morgon! Nu är mannen ute i svängen!

Klockan halv åtta damp det ner en mobiltelefon och en inköpsista med instruktioner i brevlådan. Jag har smygpackat en väska, så efter en snabb dusch åkte han iväg med vår bil till vår närmsta stormarknad för att handla. Det han inte visste var att jag kastade mig ut så fort han åkt för att bli upphämtad av några av grabbarna. Vi hittade hans bil på parkeringen och jag hade reservnyckeln. Så jag snodde bilen och på parkeringsplatsen la grabbarna ut en dräckt han ska ha på sig (inget taskigt, men lite så man fattar att det är ett spex på gång).

Så nu är han påväg kommunalt till platsen där han ska möta upp alla grabbar som ska vara med och så ska de spela paintball, åka gocart, bada och kalasa på kvällen. Tror han kommer få jätte kul!

Han har väntat på att det ska bli av, men han hade inte en susning om att det var idag! Super skoj!

Bara 21 dagar kvar till bröllopet, längtar!!

• Svar på tråden Nu har mannen sin svensexa!
  • Fårävvör

Min blev påvtingad en neongrön brottardräkt (än så länge att ha under kläderna...) Får också lite uppdatering via fejjan ibland, ska bli kul att kika där ibland idag! :D

• Moemoe

Fick lite dåligt samvete, hämta just upp blivande och han var helt slut och hes. Det bästa var tydligen när de var på relaxavdelningen på ett bad, annars hade det varit rätt jobbigt, stackare. Han verkar helt nere och verkar inte haft så kul som jag trodde. Han kanske ändrar sig imorgon när han fått sova på saken, men känns lite jobbigt att ha hjälpt dom när det var jobbigt för han..

• In Wonderland
    Moemoe skrev 2011-05-15 01:06:21 följande:
    Fick lite dåligt samvete, hämta just upp blivande och han var helt slut och hes. Det bästa var tydligen när de var på relaxavdelningen på ett bad, annars hade det varit rätt jobbigt, stackare. Han verkar helt nere och verkar inte haft så kul som jag trodde. Han kanske ändrar sig imorgon när han fått sova på saken, men känns lite jobbigt att ha hjälpt dom när det var jobbigt för han..

Åh nej, en sån känsla vill man ju inte ha. En sån dag ska ju bara vara roligt! Har dock en känsla att killar gärna pushar på gränserna och utmanar varandra till skillnad från oss tjejer som ofta får en mer lugn hippa. Hoppas din kille mår bättre idag!

• In Wonderland

Hoppas din kille mår bättre imorgon skulel det ju stå Glad

• Moemoe
    In Wonderland skrev 2011-05-15 01:13:25 följande:

Åh nej, en sån känsla vill man ju inte ha. En sån dag ska ju bara vara roligt! Har dock en känsla att killar gärna pushar på gränserna och utmanar varandra till skillnad från oss tjejer som ofta får en mer lugn hippa. Hoppas din kille mår bättre idag!

Tack, ska vara extra snäll mot honom imorgon...
  • Lyckliga Tettan
    Josse770 skrev 2011-05-14 09:22:58 följande:
    Ja min vart också bortförd nu på morgonen.
    Dom hade lagt en batmankostym utanför dörren och ett stort glas jäger :)

Jag har däremot ingen aning om vad dom ska hitta på för honom så jag tycker det är jättespännande...

Fast vårt bröllop är på lördag så jag är lite rädd för blåmärken och såntTungan ute
    Haha.. min blivande blev med kidnappad igår och fick bära batmandräkt. sammanträffande..
  • daydreamer

Min blivande blev kidnappad idag kl 07 på morgonen och fick ta på sig en porrig polisdräkt och åka iväg med alla till en annan stad! Jag trodde jag skulle dö av skratt. Ska bli kul att se alla bilder sen. :)

• Anna B

Min blev oxå kidnappad idag! Ramlade in 10 grabbar här kl 08, sen blev det ägg och bacon. Min blivande fick på sig en fin clowndräkt och blev sminkad så fint :)

• tecnofreakz

min blivande blev oxå nappad idag.
     de satte igång brandlarmet och hade placerat huvudet av en marulk i toan.... undra vad som står på tur

• c4trin

Min hade sin igår. Verkar som om de va en lyckad eftermiddag/kväll. De skrattade ordentligt när vi kom ch hämtade dem (fick ju va fylletaxi)

Själv satt man hemma hos en kompis hela kvällen o kolla film o mös. Hennes sambo var också med på svensexan så de passade ju perfekt =)

• L8PR

Min blev hämtad i torsdag och är ännu inte tillbaka lämnad.

• daydreamer

Så här såg min fästis ut när han blev kidnappad (med min sjal för ögonen). Han fick övernatta med grabbarna på annan ort och hade varit riktigt full och dräggig. Nu väntar jag på min möhippa. ;)

Svar på tråden Nu har mannen sin svensexa!