• bluttis

Lite tuffare brudfrisyrer efterlyses!

Är ute efter en frisyr som inte är sådär blank, perfekt och prinsessig! Lite tuffare och ruffigare helt enkelt... Mata på med bilder nu bara!Glad Vill ha inspiration! (Och jepps! jag har kollat i bildgalleriet...men jag hittar inte vad jag letar efter!)

Sånt här gillar jag....

• Svar på tråden Lite tuffare brudfrisyrer efterlyses!
  • Anna B

Jag är på jakt efter samma sak! Har pratat med min frisör och hon hade jättebra idéer. Ska dit på provuppsättning om 2 veckor.

Då kommer hon att krusa/kräppa håret, för att det ska få struktur och bli lättjobbat, fylla ut med lite löshår. Sedan blir det en inbakad fläta runt huvudet som avslutas med en knut på sidan, ganska lågt. Luggen ska vara sned framåt, sen som pricken över i blir det ett flor ner i pannan!
    Vet inte om man förstår vad jag menar, men jag hoppas det blir bra :)

Lycka till :)

• bluttis
    Anna B skrev 2011-05-13 17:24:04 följande:
    Jag är på jakt efter samma sak! Har pratat med min frisör och hon hade jättebra idéer. Ska dit på provuppsättning om 2 veckor.

Då kommer hon att krusa/kräppa håret, för att det ska få struktur och bli lättjobbat, fylla ut med lite löshår. Sedan blir det en inbakad fläta runt huvudet som avslutas med en knut på sidan, ganska lågt. Luggen ska vara sned framåt, sen som pricken över i blir det ett flor ner i pannan!
    Vet inte om man förstår vad jag menar, men jag hoppas det blir bra :)

Lycka till :)
    Det lät riktigt fint! Glad kommer säkert att bli kanon!
  • Dolly P

HAr en bild i mitt bildgalleriSkrattande Är nämligen också på jakt efter en lite tuffare frisyr

Svar på tråden Lite tuffare brudfrisyrer efterlyses!