• Diamanten90

Toalettbås

Ett till orosmoment här:
    I festlokalen finns bara toalettbås som är jättesmå. Min klänning är stort med släp. Hur får jag det att gå ihop?:)

junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • Svar på tråden Toalettbås
  • förlovadflicka

Någon skrev om en potta för brudar för ett tag sedan... Kanske kan vara något? xD

• Jenny11

När jag var tärna åt en kompis var det ett av mina uppdrag. Följa med på toaletten och hålla i släp, klänning och underkjol. Du kanske kan kolla om din tärna kan göra det.

• Diamanten90

Potta vet jag inte riktigt om jag vill ha:p Att ta med en kompis skull jeg kunna göra men båsen är jättesmå! Skulle ju få silla med öppen dörr då och det känns kanske inte så roligt med andra som går förbi...

• förlovadflicka
    Diamanten90 skrev 2011-05-10 15:07:08 följande:
    Potta vet jag inte riktigt om jag vill ha:p Att ta med en kompis skull jeg kunna göra men båsen är jättesmå! Skulle ju få silla med öppen dörr då och det känns kanske inte så roligt med andra som går förbi...
    Om du klarar att ta av och på klänningen själv kanske du helt enkelt får ta av den varje gång och låta bli att dricka så ofta... 
  • Diamanten90
    förlovadflicka skrev 2011-05-10 15:13:31 följande:
    Om du klarar att ta av och på klänningen själv kanske du helt enkelt får ta av den varje gång och låta bli att dricka så ofta... 
    Mm.. Jag brukar inte behöva kissa så ofta:p Blir nog att försöka hålla sig. Annars sitta bakfram med allting i famnen och över huvudet. Som tur är så har jag inte mens då i alla fall!
  • förlovadflicka
    Diamanten90 skrev 2011-05-10 15:17:43 följande:
    Mm.. Jag brukar inte behöva kissa så ofta:p Blir nog att försöka hålla sig. Annars sitta bakfram med allting i famnen och över huvudet. Som tur är så har jag inte mens då i alla fall!
    Usch, det hade varit en mardröm! 
Svar på tråden Toalettbås