Jus nu känns det som att ingenting kommer att bli bra :(
Just nu känns det som att att ingenting kommer att bli bra, klart att det finns många bra bra saker som tex att jag skall gifta mig med världens bästa man.
Men...
Väldigt manga av gästerna från min sida har tackat nej eftersom de inte har råd eller tid att flyga till bröllopet som ordnas i älsklingens hemstad medan alla från hans sida tackat ja... Klart att jag anade att det skulle bli så här men tråkigt är det :(
Sedan oroar jag mig över att gästerna inte ska ha kul, vi kommer att ha ett alkohålfritt bröllop för att min pappa är alkoholist. Så jag är rädd för att det bkommer att bli stelt och att de åker hem tidigt.
Och trots att vi inte än bestämt hur mycket mat eller exakt att vad vi ha ha i vår buffe så har jag en enorm ongest om att vi kommer att ha för lite mat...
Och dessutom så har jag slarvat bort mitt bankkort och id-kort som jag har i ett fodral och jag åker till Sverige om mindre än 2veckor så jag har tokletat hela dagen efter dem. bankkort hinner jag inte fixa nytt på 2veckor och imorgon får jag gå och fixa nytt id.kort eller pass och hoppas på att jag hinner få det i tid... Men det känns så dumt!!!!! :(
Och om jag fortsätter så försöker jag tappa de sista kilona före bröllopet...
Känns lite bättre nu när jag skrivit av mig lite.