• jonnasnaglar

Nagel inspiration :)

Hej allihopa:)

Jag är relativt nyförlovad (sen den 1/1-2011)och hittade hit för att jag älskar allt som har med bröllop att göra och planerar lite smått inför mitt eget bröllop. Inga stora planeringar el datum spikat ännu - men det är kul att kika omkring och få inspiration.

Mitt stora intresse förutom bröllop är naglar och nageldekorationer.
    Jag håller själv på att bygga nagelförlängningar i gelé och akryl samt att jag gör nageldekorationer till tusen:)

Jag ska snart göra en väninnas naglar inför hennes bröllop och det ser jag verkligen framemot!

Ifall ni vill få lite nagelinspiration så besök gärna min blogg
    Ingen blir gladare än jag och vem vet, ni kanske hittar någon dekoration som inspirerar er till era egna bröllopsnaglar :)

/Jonna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-09 09:58
    adressen är www.jonnasnaglar.blogg.se

• Svar på tråden Nagel inspiration :)
  • forever and ever

Hej Jonna!
    Var i Sverige finns du? :)

• Willowfield

Den där med genomskinligt nagelack och blommor oooh helt suveränt snyggt. skulle jag absolut vilja har på min bröllopsdag...

• Rebbak

Fina naglar!
    Undrar också var du håkker hus i Sverige. Snyggt med fransk manikyr och sen en blomma på. Det skulle jag vilja ha =)

• jonnasnaglar

Åh vad glad jag blir för alla komplimanger, tack så mycket :)

Jag är bosatt i Västerås :)

• Willowfield
    jonnasnaglar skrev 2011-05-11 14:18:35 följande:

Åh vad glad jag blir för alla komplimanger, tack så mycket :)

Jag är bosatt i Västerås :)

Västerååååååååås, snacka om att man har tur får jag anlita dig till o få så där fina naglar till mitt bröllop Solig så där vackert genomskinliga med blommor....
    Bor i Sala..- 
  • jonnasnaglar
    Willowfield skrev 2011-05-11 16:03:05 följande:
    Västerååååååååås, snacka om att man har tur får jag anlita dig till o få så där fina naglar till mitt bröllop Solig så där vackert genomskinliga med blommor....
    Bor i Sala..- 
    Nej men oj vad roligt, då bor vi riktigt nära varandra :)
    När är det ditt bröllop är planerat ? Självklart att jag gärna gör dina bröllopsnaglar :)
  • Willowfield
    jonnasnaglar skrev 2011-05-12 12:14:40 följande:
    Nej men oj vad roligt, då bor vi riktigt nära varandra :)
    När är det ditt bröllop är planerat ? Självklart att jag gärna gör dina bröllopsnaglar :)
    Bröllopet är den 30/7 ,, ooh så nära o så långt bort..*skrattar*
    Kontaktar dig via pm.. 
Svar på tråden Nagel inspiration :)