• Kiwiplay

Hjälp mig välja skor! snälla!

Hej

Har köpt den ljusa (champagne ) skon i höstas och har försökt gå in dem lite då och då. Tycker de är väldigt fina. Men när jag skulle ta fram mina sommarskor häromdagen så hittade jag de röda, som jag hade glömt. Jag älskar verkligen dessa skorna och kan lätt dansa i dem en hel kväll.

Jag gillar båda skorna, och klack höjden är nästan exakt den samma så jag behöver inte bestämma mig innan klänningen ska läggas upp. Klänningen är off-white, inga stenar eller pärlor men en hel del tyg och olika veck. 

Inget annat på bröllopet kommer vara rött. Men jag tycker det kan vara häftigt med röda skor ändå.
    Vad tycker ni?

Tacksam för svar

• Svar på tråden Hjälp mig välja skor! snälla!
  • förlovadflicka

Vad har ni för färgtema annars? För om ni tex har rosa blir det ju dumt med röda skor kanske :) Men annars tycker jag de röda också, riktigt snygga :) 

• blåklocka

Varför inte vigas i de ljusa som jag tycker passar bättre och sen ha med de röda att byta till  till dansen om de är mycket bekvämare, är ju perfekt om de är samma klackhöjd och många brudar har ju med ett par bekvämare dansskor har jag förstått här på BT

• Kiwiplay
    förlovadflicka skrev 2011-05-09 09:42:34 följande:
    Vad har ni för färgtema annars? För om ni tex har rosa blir det ju dumt med röda skor kanske :) Men annars tycker jag de röda också, riktigt snygga :) 
    Vi har grönt,vitt och lite silver som färgtema, men inget som är jätte påtagligt. Min bukett kommer vara vit och grön, så inget som skär sig.

Tack snälla för all hjälp :)
  • Beautiful Disaster

RÖDA!

Blir ju skitläckert när ni tar korten också  

• Kiwiplay

Tack för all hjälp, verkar som om det lutar åt de röda :) Jag är fortfarande osäker, få ta mig en funderare...

• Pinkgrape

Har du din klänning hemma? Jag tänkte ifall du kunde pröva klänningen till båda paren skor och känna efter lite vad du själv tycker ser finare ut :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Kiwiplay
    Pinkgrape skrev 2011-05-10 20:46:31 följande:
    Har du din klänning hemma? Jag tänkte ifall du kunde pröva klänningen till båda paren skor och känna efter lite vad du själv tycker ser finare ut :)
    Min klänning finns fortfarande i affären ska dit nästa vecka och göra lite ändringar. Men visst det hade ju gjort valet lite enklare om man skulle kunna se allt tillsammans. Får fundera lite mer tills jag har klänningen hemma.
  • Syrinx

De röda, helt klart! Supersnygga skor och om de redan är ingådda, du trivs i dem och kan dansa i dem en hel natt så är de ju PERFEKTA! Jag håller med dem som menar att det blir en snygg färgklick! Allt på ett bröllop måste inte matcha, sånt är jag personligen alldeles allergisk mot...
    Ta de röda!!!  

• Pinkgrape
    Kiwiplay skrev 2011-05-10 21:04:01 följande:
    Min klänning finns fortfarande i affären ska dit nästa vecka och göra lite ändringar. Men visst det hade ju gjort valet lite enklare om man skulle kunna se allt tillsammans. Får fundera lite mer tills jag har klänningen hemma.
    Ta med dig skorna dit då? :)
  • Kiwiplay
    Pinkgrape skrev 2011-05-10 22:44:10 följande:
    Ta med dig skorna dit då? :)
    Har funderat på det, men ska sticka direkt till jobbet sen, så jag tycker nog det viktigaste är rätt längd och annan ändring. Har inte så mycket tid, men det är självklart frestande...
  • Aleta

Jag röstar på de röda, men följ ditt hjärta.
    Innerst inne har du nog en liten röst som säger precis hur du vill ha det. Det är bara det att den drunknar i allt bröllopsbrus.  

• Zelmah

Åh de röda!!!

Önskade själv ha röda skor men hittade inga som passade och var bekväma så nu har jag ett inhandlat ett par gråa istället...

• blåklocka

Men ta med en av varje när du ska prova klänningen så blir det inte mer att släpa på och du får se hur de ser ut båda två. Klackhöjden var ju ändå densamma?

• Nattis81

Dom röda är lovley....ta dom Flört

• Kiwiplay

Tack alla snälla för era svar :)

Var och provade klänningen häromdagen, men använde då de ljusa skorna. Fast jag kommer högst troligt ta de röda.

Trevlig helg! 

• Amejuli

Jag tyckte den i champange var finast men det verkar visst gå emot majoriteten... :-P

Svar på tråden Hjälp mig välja skor! snälla!