• missyJ
    Äldre 6 May 08:15
    2661 visningar
    11 svar
    11
    2661

    ris & ros ang bröllopshemsidan!

    Hej! Idag ska inbjudan ut, skulle vilja ha lite ris & ros ang bröllops hemsidan så här på sluttampen!

    www.jacobssons.brollopssajt.se

    allt är välkommet

  • Svar på tråden ris & ros ang bröllopshemsidan!
  • MagicB­ride
    Äldre 6 May 08:16
    #1

    behövs lösenord för att titta ju


  • missyJ
    Äldre 6 May 08:18
    #2

    är precis inne o ändrar de :)

  • missyJ
    Äldre 6 May 08:25
    #3

    Nu så ska de funka utan lösen

  • Sandri­na
    Äldre 6 May 09:10
    #4

    En stilren, tydlig och snygg hemsida! Den skulle jag uppskatta om jag var gäst på ditt bröllop! :)

  • mannek­usin
    Äldre 6 May 09:16
    #5

    Jättefin och informativ sida! Enkelt och trevligt formulerad text och om jag var en av de inbjudna gästerna skulle jag få en glad och förväntansfull känsla av att gå in där och läsa
    Kanske kommer jag stjäla er lilla dikt i önskelistan (om detär ok) Kändes som ett väldigt fint sätt att önska sig bidrag till resan istället för "onödiga" presenter..
    Gillade också den layotuen ni valt till just er sida.
    Lycka till med bröllopet!

  • Willow­field
    Äldre 6 May 10:08
    #6

    Jättefin :) gillar den skarpt

  • Äldre 6 May 10:29
    #7

    Stilrent & lätt att navigera, med tydlig meny. Jättefin! Det enda jag kan tänka på (& det är enbart för att jag är pinsamt mycket perfektionist - alltså pinsamt!) är att det ibland kan kännas lite rörigt när informationstexten är centrerad. Annars är allt tipptopp, era gäster kommer nog bli impade! :)

  • Äldre 6 May 11:08
    #8

    Snygg sida! 

    Informativ och bra!

    Om du vill ha och inte tar illa upp av stav- skrivfelspåpekande kan du läsa vidare, i annat fall ignorera allt jag säger! Tänkte bara vara snäll. Ibland är man så inne i sin egen text att man inte ser det själv. 

     "Wounder why" på "om oss". Ta bort u i wounder.  

    Det brukar vara lite olika på olika kyrkor, men vissa heter xxx kyrka, andra xxxkyrka. Kolla upp vad er heter, om det ska särskrivas eller inte.

    Under övrigt. Skriv ihop "Specialkost" på rubriken och sedan i texten.

    "Kontaktuppgifter" skrivs ihop. (länkarna till vänster samt i den texten). Där hade också ett "t" fallit bort ur toastmaster. Ifall nu ska ha kvar texten "telefon nummer" efter hans namn borde ni skriva ihop det också.

    Åter, vääldigt snygg sida!

     


  • Blivan­deFru2­011
    Äldre 6 May 11:14
    #9

    Jättefin sida! Ni har gjort ett riktigt bra jobb!

    Såg att ni gifter er samma dag som jag gör! Hjärta

  • EllaBe­lla
    Äldre 6 May 11:41
    #10

    Bra: mycket informativ sida!

    Mindre bra: lite förvirrande kring var man ska OSA. Det finns två telefonnummer & en mailadress (som det under "ovrigt bra och veta står "ev på mailadress" men samma info finns inte på "kontakt uppgifter") sedan finns också ytterligare en person man kan OSA till. Jag tror ni gör det enklast för er och gästerna i att ha ett telefonnummer och en mailadress. Då kan de som inte vill eller våga ringa maila och de andra ringer.

    Angående önskelista så antar jag att ni vill ha kontakta bidrag till resa? Lite bättre info kring om ni vill ha det insatt på ett konto eller om ni kommer ha en låda där kontanta bidrag kan läggas hade varit bra. 

  • missyJ
    Äldre 7 May 06:33
    #11

    tack allihopa, nu tror jag allt ska vara åtgärdat precis såna här grejjer jag ville ha åsikter om :)

    vad kul blivandefru2011, grattis till ett väldigt bra datum! och självklart till er andra som oxå ska gifta er eller har gjort de redan :)

Svar på tråden ris & ros ang bröllopshemsidan!