Världens finaste tårtor/cupcakes
Ni som söker det där lilla extra till bröllopet, kika in på hellosugar.se
Utan tvekan det bästa jag någonin har provsmakat i tårtväg!!!!
Vi har precis beställt vår tårta och cupcakes!!!
chichita - låter sååå gott. Vet inte om jag vågar baka tårtan, tror jag kommer ha fullt upp. Men helst vill jag fixa den själv. Känns så mycket mer personligt då!
Jag vet inte var ni bor men jag köper cupcakes hos "be my cupcake" finns i göteborg. Hon gör jätte fina cupcakes till ett bra pris tycker jag. Våra kommer kosta 30:-/st, Sammanlagt betalar vi med tårta, tårtställning, personal som dukar upp, leverans m.m. 3800:- tycker jag är helt okej måste jag säga. Vi slipper ha någon som skär upp tårtbitar till alla, för de bör man ha om man har vanlig tårta och många gäster då bitarna bör vara lika stora för att räcka till alla.
Jag stör mig på att någon kallar sina produkter , kollektion, det brukade vara kläder som detta ord användes för.
Vi beställde cupcakes från Åsa när vi gifte oss i sommras, + en tårta till oss som vi kunde skära i . Otroligt bra service, superfina och jätte goda.
vad kul lillskoj! =)
Åsa syns ju jätte mycket i media nu....i nästan alla bröllopstidningar och tv....det var så jag fick nys om henne... det stod i nån tidning att om endast det bästa var gott nog, om man ville ha en tårta som var som ett hantverk skulle man satsa på Åsa....trodde faktiskt att det skulle vara mycket dyrare. Har ju följt cakeboss på TLC slaviskt....och sett dessa fina konstverk....och vad vi letade tills jag fick syn på artikeln.....
sen att åsa själv är supermysig är ett stort plus. Alla andra har haft så bråttom när det gäller bröllopet. Hos Åsa var det första klass på provsmakningen. Hon hade dukat upp jätte fint och man kände sig verkligen välkommen. Sambon och jag vart super glada!!
Apropå tårtor vill jag passa på att slå ett slag för en god vän, som gör finfina tårtor utifrån önskemål. Ett tips för er som bor i Boråstrakten kanske?
http://ena-tartor.blogspot.com/
Vilken tur att våran kompis äger bageriet här i stan och skall ge oss bröllopstårta i present.. Hade inte hunnit tänka på vad det skulle kosta annars... Men där sparar vi nog in en del verkar det som.. )
Nu ska man bara bestämma vad den ska smaka och hur den ska se ut... Blir inte så jobbigt att smaka iaf..