• Bettina

    Tärnklänningar

    Hej.

    Var köpte ni era tärnklänningar?

    Har svårt att hitta rimliga priser på långklänningar som tärnorna skall godkänna....suck.
    De två har mkt olika smak och ekonomi.

    Tips tas gärna emot

  • Svar på tråden Tärnklänningar
  • Pinkgrape

    Kina, dhgate.com

    Kunde inte hitta lämpliga klänningar till tärnorna någonstans närmare till ett rimligt pris.
    Köpt denna till båda tärnorna, med ändringarna som står. Det blev ca 650kr för båda, frakten gratis.



    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Bettina

    Åh, va fin....men min ena tärna vägrar visa benen. Ska kolla in hemsidan, hur lång tid tog beställningen?

  • Pinkgrape
    Bettina skrev 2011-05-02 21:19:03 följande:
    Åh, va fin....men min ena tärna vägrar visa benen. Ska kolla in hemsidan, hur lång tid tog beställningen?
    Det finns ju längre modeller också :)

    Jag beställde från denna säljaren www.dhgate.com/wholesale/search.do&catalog=014008003&stype=down&sinfo=operatedate&supplierid=ff8080811a95f1f6011a9c731b6c3079&freeshipping=1&isadvanced=2
    Där finns det alltså 107 olika tärnklänningar med gratis frakt och man kan ju själv välja färg på klänningarna och få de måttbeställda utan extra kostnad.

    Jag la min beställning i fredags tror jag, klänningarna ska vara klara och skickas innan 9 maj. Då tar det max två veckor att få hit dom.

    Jag och min sambo har tidigare beställt andra saker från dhgate och vi har väldigt bra erfarenheter av den sidan faktiskt :) Har även beställt en brudklänning därifrån.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Bettina

    Åh, tack så mycket för tipset, ska gå in och kolla

  • Pinkgrape
    Bettina skrev 2011-05-02 21:25:41 följande:
    Åh, tack så mycket för tipset, ska gå in och kolla
    Kan ju vara värt att kolla iaf :) Det finns ju många andra kina-sidor också, men bara den där som jag har erfarenhet av :P
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Tärnklänningar