• Svar på tråden Var kan jag hitta liknande örhängen?
  • Pinkgrape

Åh, vad vackra :D Förstår att du föll för dom :)

etsy.com kanske du kan hitta liknande?

Hittade dessa där iaf, inte riktigt så jättelika, men det kanske kan finnas hopp :P

www.etsy.com/listing/68427625/vintage-inspired-ivory-rhinestone-button&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=2&ga_facet=
    www.etsy.com/listing/67324923/giorgina-art-deco-rhinestone-and-vintage&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=6&ga_facet=
    www.etsy.com/listing/57201151/earrings-pearl-antiqued-silver-glass&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=19&ga_facet=
    www.etsy.com/listing/71938795/vintage-pearl-and-gold-earrings&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=22&ga_facet=
    www.etsy.com/listing/70390827/leila-antiqued-brass-and-swarovski-pearl&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=24&ga_facet=
    www.etsy.com/listing/23035652/wire-wrapped-oxidised-silver-and&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=25&ga_facet=
    www.etsy.com/listing/71575166/champagne-memories&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=27&ga_facet=

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • kandersson174

Gud vad snällt av dig pinkgrape!! Jag ska nog i vart fall inte leta nånannanstans än på etsy... vad mycket snyggt de hade! Och billigare än 25000 kr :)

Svårt att ens veta vad man vill ha för smycken ju. Det är svårt när man inte ser dem på också, att veta hur det blir.

• shakynose

etsy.com är the shit!

Våra förlovningsringar är från en etsyhantverkare och jag har beställt material där också. Jag gillar att man beställer direkt från hantverkaren istället för en mellanhand. Det innebär ju även att man kan påverka design så.

• Pinkgrape

Ja, etsy är skitbra!

Jag har beställt mitt flor, hårsmycke och brudbukett + övriga buketter därifrån :D

• Pingst2011
    Pinkgrape skrev 2011-05-02 12:35:15 följande:
    Ja, etsy är skitbra!

Jag har beställt mitt flor, hårsmycke och brudbukett + övriga buketter därifrån :D
    Vem beställde du ditt flor från och hur lång leverans hade du? :)
    Kikar efter flor jag med på Etsy nu!
  • LisaEleonor

Annars tar du bilden och gå till en guldsmed. Guldsmeden där jag bor gjorde gärna smycken utifrån vad jag ville ha. Det går ju att göra en prisförfrågan i alla fall.

• Pinkgrape
    Pingst2011 skrev 2011-05-02 17:27:44 följande:
    Vem beställde du ditt flor från och hur lång leverans hade du? :)
    Kikar efter flor jag med på Etsy nu!
    Beställde härifrån www.etsy.com/shop/irinaboutique

I ivory och ljusrosa, tog knappt 2 veckor från beställning till att jag hade det hemma. Mycket fint och jag är jättenöjd :D
Svar på tråden Var kan jag hitta liknande örhängen?