• Jag han

    Har precis varit och inhandlat mina brudskor :)


    Egentligen skulle jag väl satsat på ett par "riktiga" brudskor, men tyckte att dessa var helt ok! O det bästa var ju priset. Kan använda dem igen om jag vill också..

    Eller vad tycker ni? Är det alldeles för tråkiga? Alltid kul med synpunkter från er. :)
  • Svar på tråden Har precis varit och inhandlat mina brudskor :)
  • Piiiip

    Jag har inte köpt mina ännu. Funderar på att som du köpa ett par vanliga enkla vita. Men vill egentligen ha ett par riktiga brudskor... svårt!

    De här var jättefina, var har du hittat dem ? Jag gillade att det var träklack(eller såg ut som träklack). Kan tänka mig något liknande själv!

    En idé jag har haft är att köpa ett par enkla vita och sedan sätta dit något tygband eller en tyg blomma själv. T.ex. någon håracessoar från H&M eller så. "Pimpa" skorna.

  • wiii

    Hade faktiskt tänkt köpa precis dom, men passade inte min fot så bra så blev ett par andra vita pumps istället som inte heller är "brudskor".

  • Jag han
    Piiiip skrev 2011-05-01 17:44:04 följande:
    Jag har inte köpt mina ännu. Funderar på att som du köpa ett par vanliga enkla vita. Men vill egentligen ha ett par riktiga brudskor... svårt!

    De här var jättefina, var har du hittat dem ? Jag gillade att det var träklack(eller såg ut som träklack). Kan tänka mig något liknande själv!

    En idé jag har haft är att köpa ett par enkla vita och sedan sätta dit något tygband eller en tyg blomma själv. T.ex. någon håracessoar från H&M eller så. "Pimpa" skorna.
    skopunkten för 249 kr. Tyckte jag var överkomligt! :)
    Funderar precis som du på att pimpa till dom själv. Finns ju massor av fina saker att limma fast på skorna :)
    Kul att du gillade dom!
  • Jag han
    wiii skrev 2011-05-01 17:45:47 följande:
    Hade faktiskt tänkt köpa precis dom, men passade inte min fot så bra så blev ett par andra vita pumps istället som inte heller är "brudskor".
    oki.. tack för ditt svar! :)
    Gillade priset!
  • wiii
    Jag han skrev 2011-05-01 17:46:49 följande:
    oki.. tack för ditt svar! :)
    Gillade priset!
    Ja, riktigt bra pris! Och fina också tycker jag :)
  • Lilla Mia

    Jag köpte inte heller "riktiga brudskor". De kändes onödigt dyrt och svårare att använda igen. Dessutom kommer förmodligen inte 90% av gärsterna se skorna eftersom de döljs av klänningen.

  • Moster Stina

    Eftersom jag själv har SÅ svårt att hitta skor som passar så orkade jag helt enkelt inte åka runt till en massa skoaffärer. Har liksom inte den tiden just nu när man bör ägna sig åt en massa annan planering.
    Jag beställde hem skor från både Brandos och ellos. Till ungefär samma pris som du.
    Och faktiskt så passade ett av paren. De är jättefina och ser verkligen ut som brudskor trots avsaknaden av klack. De är de rosa satinskor med en rosett. Tänkte att jag nog ändå kan använda dem igen, vilket jag själv INTE skulle kunna göra med vita skor.

    Jag tycker att du gjort ett smart köp. Skorna syns ju ändå inte mycket alls. Men som sagt, så går det att hitta riktigt fina skor för samma pris.
    Dock skulle jag själv aldrig kunnt hitta sådana i vanlig affär.

  • Mimmi2012
    Jag han skrev 2011-05-01 17:29:22 följande:
    Egentligen skulle jag väl satsat på ett par "riktiga" brudskor, men tyckte att dessa var helt ok! O det bästa var ju priset. Kan använda dem igen om jag vill också.. Eller vad tycker ni? Är det alldeles för tråkiga? Alltid kul med synpunkter från er. :)

    Jag tycker dom blir alldeles lagom! Kan tänka mig nått precis likadant, syns ju ändå inte så mycket!
  • Jag han

    ja, blir mer och mer nöjd över "tajta" budget är priset mer än ok! :)
    Tack så mycket för era svar!

Svar på tråden Har precis varit och inhandlat mina brudskor :)