Behöver hitta skor!
Ska gifta mig 11/6 och behöver hitta ett par skor, gärna med klack och till ett överkomligt pris.
Har ni tips på butiker alt internetsajter med snygga skor? Tipsa gärna!
Ska gifta mig 11/6 och behöver hitta ett par skor, gärna med klack och till ett överkomligt pris.
Har ni tips på butiker alt internetsajter med snygga skor? Tipsa gärna!
Nu vet jag ju inte om du vill ha vita skor, eller med hur hög klacl, men här kommer ett par förslag.
www.brandos.se/brudskor/c173/pagesize/99/color/2
www.halens.se/Category/1,16,90.1070/Default/Ascending/1&filter=Y29sb3I9KDE5ODQpKEJlbnZpdCkmaW52ZW50b3J5PUZhbHNl
www.dinsko.se/Shop-online/Dam/Pumps
www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Pumps
www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Pumps
Det fanns en del jättefina! Tusen tack för svar ;)
Jag har supersvårt att hitta skor som jag faktiskt klarar av att gå med i flera timmar.
Men dröm om min förvåning när jag kliver in på Scorette av en slump och där står dom perfekta skorna... Och jag kunde gå i dom utan att varje steg smärtade
Håller på att gå in dom ordentligt nu, så jag har passat på att ha dom på någon fest och sådär...
Men dom är helt perfekta för mig som vill ha lite längd. Inte var dom dyra heller...
Så om du har en Scorette-butik i närheten så rekommenderar jag ett besök, annars tror jag att dom kanske har en webbutik också
Brandos sneglade jag på en hel del. Hittade flera jättefina skor, men vågade inte beställa eftersom jag har en så känslig fot...
Ellos har ju också en del www.ellos.se/cv/1-Skor-Pumps/_/N-1z141xeZf7uZ1z141wj&gclid=CLHOh6-axqgCFQGGDgodYy1zqA
Nelly nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/&page=1&hits=36&sort=
Have2have www.have2have.se/group.asp
Skoplejset www.skoplejset.se/damskor&farg_grund=35
Skotornet www.skotornet.se/index.php/damskor-stl-3542-dam-festskor-c-1_36
OutletSverige www.outletsverige.se/&cat=pumps
La Redoute www.laredoute.se/ListPage/Category.aspx
Asos www.asos.se/
Sen kan du kolla Ebay.com med