• litennyfiken

Frisör i Göteborg som kan komma till hotellet?

Bästa bröllopstorget! De frågor jag ställt hittills har alltid fått många och bra svar, så jag vågar mig på en fråga till. Jag är på jakt efter en frisör som kan komma till det hotell i centrala Göteborg som vi bor på under bröllopshelgen nu i sommar. Jag har inte någon frisör som jag idag har något speciellt för, utan snarare brukar jag gå till den som har en drop in tid just den dagen då jag har tid och behov av att klippa mig och vet därför inte ritkigt var jag ska vända mig.

Naturligtvis är ju även priset en fråga. När det gäller andra saker i bröllopsplaneringen har vi planer på att använda elever i slutet av utibldningen. Är det någon som har erfarenhet av några frisörstudenter i slutet som läser någon uppsättnignskurs? 

Jag har inga jätteavancerade krav på uppsättning. Några lockar, några pärlor, lite uppsatt... jag antar att i princip alla frisörer skulle kunna göra mig nöjda. Men hur ska jag välja? Har ni några bra tips eller erfarenheter? 

• Svar på tråden Frisör i Göteborg som kan komma till hotellet?
  • joh

Prata med Josefin Ekström på www.nordicbeauty.se
    Hon fixade mitt hår och smink och vi vart jättenöjda ...utan att det kostade skjortan. 

• litennyfiken

Tack! Jag kontaktar henne! 

• tigerlily

Min mamma är frisör och har salong i centrala Göteborg. Hon är jättebra på bruduppsättningar med både långt och kort hår och lär inte ha några problem med att komma till dig om du vill det. Hon tar heller inga hutlösa priser och har allt material man kan behöva. Vilket hotell ska ni bo på?

Hon finns i alla fall på 031 - 18 48 84, Salong Silhouette, Johannebergsgatan 24.

Det enda datumet hon inte kan är 11 juni, för då ska hon stå för min brudfrisyr.

Lycka till!

Svar på tråden Frisör i Göteborg som kan komma till hotellet?