• LYCKA2011

Vad kostar det att ha en som sjunge ri kyrkan ungefär??

...

• Svar på tråden Vad kostar det att ha en som sjunge ri kyrkan ungefär??
  • TheD

Ska du ha Whitney Houston så kostar det nog en del.... ;)

En vän kan kosta gratis eller någon/några hundringar... Vi kommer ha en kompis till mig som sjunger
    i kyrkan.

• Loche

Har en god vän som sjunger en del på bröllop och hon tar från 2000:- och uppåt, beroende på antal sånger, resväg m.m.

• Emblas Mamma

Känns väldigt dyrt att hra in ett proffs, flera tusen, hjälp!
    Men har ni råd så kan ni göra så,
    annars tycker jag ni ska se er om efter någon ni känner eller kanske någon amatör :)
    Vi ska ha en kantor som leder en kör, hon sjunger fantastiskt vackert! Min mamma känner henne så antingen blir det gratis eller en symbolisk summa som mamma betalar :)

• Moster Stina

Du kan också testa att byta tjänster här med något proffs.
    Jag själv ska t ex sjunga och spela på flera olika bröllop, mot att jag får hjälp med middagen.
    Då blir det ju gratis, och en kul grej också...

• saxomanix

rund omkring 2000 (+- beroende på eventuella reskostnader eller speciella önskemål) är rätt vanlig...

• LYCKA2011

En "gammal" lag kompis har en kusin som sjunger lite. Vart med i luciatåget sjunger i körer.
    Såklart får hon själv säga vad hon vill ha, men bara var lite nyfiken på ungefär,
    Vad andra betalat osv =)

tack för era svar!

• Sörön10

Vi betalade 5000 för två killar med gitarrer. Det var det värt och vi är dem evigt tacksamma för att de kunde hoppa in med en veckas varsel (vår solist hoppade av...)

1000 kr + skatt och sociala får man nog börja räkna ifrån! 2000 skulle inte alls vara en konstig summa! 

Svar på tråden Vad kostar det att ha en som sjunge ri kyrkan ungefär??