• Pinkgrape

    Visa er tärnklänningar, snälla? :)

    Det finns ju många trådar där brudklänningar visas upp, säkert en del där tärnklänningar visas upp också.
    Här kommer då ännu en! :D

    Jag har ännu inte valt tärnklänningar, så jag söker massor med inspiration.

    Visa bild på klänningen era tärnorna kommer bära dagen till ära.
    Länka gärna till klänningen om det är möjligt.
    Skriv vart ni köpt den och för hur mycket.

    Nu hoppas jag på att få se många fina klänningar här! :)


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)
  • Svitchan
    drömmer skrev 2012-02-20 22:54:21 följande:
    Svitchan: Superfina!! Finns var??
    Dom kommer från Coast och köptes förra året. =)
  • Zuneshine
    Estelle skrev 2012-02-26 14:56:46 följande:


     


    Fast i en annan färg


    Var hittade du denna klänningen, tänkte ha rosa och svart i mitt följe....
  • imdelicate

    Jag har fått hem mina två tärnklänningar från Lightinthebox nu. Jag är otroligt nöjd. De är välsydda, jättefin färg (grape) och ser riktigt fina ut på mina tärnor. Jag slapp dessutom att betala tull :)

  • Sarus


    Så här ser mina tärnors klänningar ut. Ville ha nått de kunde använda efter bröllopet.
  • Jenny 03

    Vart kan man få tag i den rosa klänningen med svarta spetsen i midjan???????

  • DuÅjag

    Denna fina ska mina 2 tärnor ha! Hoppas den komer hem snart så de kan få prova den!:)
    ca 200-300:- på ebay!


  • drömmer
    DuÅjag skrev 2012-03-01 15:02:16 följande:
    Denna fina ska mina 2 tärnor ha! Hoppas den komer hem snart så de kan få prova den!:)
    ca 200-300:- på ebay!


    Åh har du länk??
  • pulmonate
    eosinmimmi skrev 2012-01-30 20:35:41 följande:

    HEj"
    Efterlysning!! Ni som best klänningar från "light in the box" Är ni nöjda? Lång lev tid?


    Fina klänningar? De ser ju makalöst fina ut!!! O ganska bra priser! Vill köpa till min tärna och en som jag själv kan bära på min sambos brors bröllop och min kompis bröllop Mycket bröllop iår! =)


    Jag skulle tipsa att söka på "kinaklänningar" i sökfönstret och kolla på hur klänningarna blev där. I allmänhet är Light in the Box INTE av de som får bäst resultat. Alla bästa kinasidorna är: Mylove bridal, Milly Bridal, och Landy Bridal. Alla dessa kan sy upp efter bild också, så du kan även skicka in ett foto du hittat på en designerklänning, eller på Light in the box, till exempel och så syr de upp efter dina egna mått. En tärnklänning brukar ligga på runt 60 dollar beroende på tyg, längd, sida, mm. 
  • litenkaka
    HannaKa skrev 2012-02-20 09:37:00 följande:
    Jag tror inte den finns i andra färger, men den finns på NK att köpa, det är av märket Valerie.
    Tipsar om att den även finns på Nelly.se om någon inte har nära till ett NK nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/valerie-947/magic-dress-208329-66/
Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)