Hår och make i Malmö
Är det någon som har bra tips på någon som gör håruppsätning och make up till ett bra pris i Malmö, ska nämligen ha till mina tärnor också!!
Tacksam för svar
Är det någon som har bra tips på någon som gör håruppsätning och make up till ett bra pris i Malmö, ska nämligen ha till mina tärnor också!!
Tacksam för svar
Skicka ett mail till mig på nina_sjoholm@hotmail.com jag kanske kan hjälpa dig. =)
Jag ska till Caroline Nilsson på Salong Createur (ligger i slottsstaden). Ska göra provuppsättning nästa vecka så då kan jag ge mer feedback. Har dock sett en frisyr hon gjort på en kompis som blev jättefin. Dit kan man också få en tjej som sminkar. Jag ska dock göra mitt smink själv. Lycka till!
Trots jag själv är utbildad men tyvärr bor ja i Småland så tipsar jag dig Heidi Edberg - en superduktig tjej inom både hår och make - se hennes bilder på hemsidan www.heidiedberg.com/
Jag ska bli sminkad av en jätte duktig makeup artist i Malmö. Har redan varit på provsminkning och blev super nöjd :D Är du nyfiken och vill ha hennes mailadress så hojta till ;)