• MiaAnd
    Äldre 21 Apr 22:36
    14519 visningar
    3 svar
    3
    14519

    Använd INTE artistmarknaden.se om du vill boka artist!

    Har försökt boka musik till vårt bröllop genom att använda oss av artistmarknaden.se
    Skickade minst ett tiotal förfrågningar, men fick inte ett enda svar. Kan knappast bero på artisterna tänkte jag och mejlade de ansvariga för sidan och frågade om något blivit fel. Inget svar. Efter någon månad fick jag ett standardmejl där de undrade om vi var nöjda med tjänsten och om vi bokat någon. Om inte skulle de gärna hjälpa till att hitta någon. Jag svarade och förklarade situationen. Inget hände. Nu har jag fått förklaringen! Se tråden nedan:

    www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m3960883.html

  • Svar på tråden Använd INTE artistmarknaden.se om du vill boka artist!
  • Johan1­37
    Äldre 22 Apr 02:03
    #1

    Näe vi är många som håller på med bröllopsmusik professionellt här. Finns ingen anledning till att använda sig av dåliga externa siter!

  • Äldre 14 Sep 23:01
    #2

    Helt riktigt. Jag är en av artisterna på artistmarknad.se och när en en förfrågan droppar in så måste man som artist betala för att få se kontaktuppgifternal Detta leder till att man inte betalar som artist vid de flesta förfrågningar, eftersom man ju ändå sedan vid kontakttagande kan få svaret: "Nej tyvärr, vi har redan bokat en annan", och då har man kastat slanten i sjön.

    Eventmarket.se är en mycket seriösare sida, även från oss artisters "point of view".

    Ha det gott!

    /Jonas Strandgård

  • Äldre 30 May 16:00
    #3

    Tråkigt att du har behövt uppleva sånt, men

    Snart kommer tjänsten för just såna som dig.

    Mvh NextBig

Svar på tråden Använd INTE artistmarknaden.se om du vill boka artist!