• Gopplan

Alkoholfria drycker

Jag behöver tips på goda och lite lyxiga alkoholfria alternativ eftersom den största delen av min familj och en del vänner inte alls dricker alkohol. Vi har redan champagne och vin som vi köpt med oss från Frankrike, men vi behöver nu tips på alkoholfria drycker. Vad tycker ni är gott och festligt? Det ska gärna se fint ut också med glasflaska och inte cider i plastflaska för det ser så billigt och tråkigt ut.

• Svar på tråden Alkoholfria drycker
  • Sebastiána

Vi har testat lite och gillar Chapel Hills alkoholfria mousserande vin och det mousserande jordgubbsvinet, Ett mindre sött alternativ vad gäller cider är Stowford press.

• Gopplan
    Sebastiána skrev 2011-04-19 22:50:43 följande:
    Vi har testat lite och gillar Chapel Hills alkoholfria mousserande vin och det mousserande jordgubbsvinet, Ett mindre sött alternativ vad gäller cider är Stowford press.
    Ok, tack för tipset! Då ska vi köpa en flaska av dem och provsmaka. Vi vill ju veta vad vi bjuder på och jag vill nog själv också dricka mest alkoholfritt.
  • lunah

Jag skulle också rekommendera just det Chapel Hills! Det är jättegott! Dricker hellre det än något annat när man ska ha något gott. Det smakar mer som en lyxig cider och folk som inte vet att det är alkoholfritt hade aldrig trott på det. Kostar ca 37kr på systemet - ett riktigt kap helt enkelt!

Bröllop 28/5 2011
Svar på tråden Alkoholfria drycker