• Triton77

Bröllopslåten ur Trolltyg i tomteskogen?

Har sökt och sökt efter noter till Bröllopssången ur Trolltyg i tomteskogen men kan inte hitta dem.
    Finns det någon här som har något tips?
    Har hittat tidigare trådar här om just den musiken men inga bra svar så nu gör jag ett försök.
    Kan även tänka mig att spela den på cd men hur får man tag i den då utan att spela hela filmen?

• Svar på tråden Bröllopslåten ur Trolltyg i tomteskogen?
  • Smilla07
    Triton77 skrev 2011-04-18 09:18:04 följande:
    Har sökt och sökt efter noter till Bröllopssången ur Trolltyg i tomteskogen men kan inte hitta dem.
    Finns det någon här som har något tips?
    Har hittat tidigare trådar här om just den musiken men inga bra svar så nu gör jag ett försök.
    Kan även tänka mig att spela den på cd men hur får man tag i den då utan att spela hela filmen?
    Kontakta en musikstudio och fråga hur mycket de vill ha för att "klippa" ut sången eller kanske rent av spela in den på nytt eller skriva ut noter till den. Kontakta den här killen, han är jätte duktig!
    www.niehoff.se
  • Triton77
    Smilla07 skrev 2011-04-18 09:52:03 följande:
    Kontakta en musikstudio och fråga hur mycket de vill ha för att "klippa" ut sången eller kanske rent av spela in den på nytt eller skriva ut noter till den. Kontakta den här killen, han är jätte duktig!
    www.niehoff.se
    Har nu haft kontakt med denna kille och han har fixat både noter och spelat in låten åt oss och vi är SÅ nöjda!

TACK för tipset!!
Svar på tråden Bröllopslåten ur Trolltyg i tomteskogen?