• snart Peters fru
    Äldre 6 Apr 23:09
    7879 visningar
    21 svar
    21
    7879

    Bröllopshemsida

    Har sådan idétorka om vad man kan skriva på en bröllopshemsida.
    Tanken är ju att den ska vara ett kompliment till inbjudan, där lite mer info finns.  Men det vore ju kul om man kunde göra det lite roligt!

    Så min fråga är om ni skulle vilja dela med er och visa upp era hemsidor för att insperera mig lite!???

    Vore så tacksam!

  • Svar på tråden Bröllopshemsida
  • Bettin­a
    Äldre 8 May 21:42
    #12

    Blidde lite fel, här är den

    bettina-o-bjorns.brollopssajt.se

  • Pinkgr­ape
    Äldre 8 May 21:43
    #13

    Här är vår sida, som ännu är under konstruktion ;P

    www.mikaelochcamilla.com


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • nilsso­nns
    Äldre 13 Jun 15:13
    #14

    skriver ut vår också även om det mest står praktiska saker på den!

    Vilka fina sidor ni har!!! :) superduktiga är nu ju!!

    www.susannaniclas.brollopssajt.se

    Kram Susanna

  • BlomAn­na
    Äldre 13 Jun 15:50
    #15
    Fröken T skrev 2011-04-20 10:38:32 följande:
    www.tereseochmax.se

    Gjorde en väldigt enkel pappersinbjudan, bara info om plats och tid och med hänvisning till sajten.
    Gud vilken fräck bröllopssida. Roligt med presentationen av gästerna!
  • Äldre 13 Jun 16:37
    #16

    Hade inte egentligen engagerat mig i det här med bröllopshemsida - men nu när jag läste den här tråden så fuskade jag mig till en till oss i alla fall - vet att det kommer skämtas om att vi har "fuskat" och inte gjort en hel egen (alla vännerna är webbdesignkunniga - inklusive oss själva, men vi orkar helt enkelt inte bry oss om det, vi är inte så grafiska av oss xD), men i det stora hela så är det nog bra för att sprida information!

  • Äldre 12 Sep 22:48
    #16

    Är det någon som kan rekommendera en bra sida där jag kan börja göra vår hemsida .

  • hellgr­en
    Äldre 22 Nov 00:47
    #17
    Oonah skrev 2011-04-20 10:07:32 följande:
    Jag håller precis på med de sista grejjerna på vår sida. Det är verkligen inte lätt att komma på vad man ska skriva!

    Jag hade först tänkt köra genom Blogger, men till sist blev det en helt egen sida med egen domän.

    www.elinaälskartommy.se
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.

     


    Jättefin sida :)

  • Tokig
    Äldre 12 Feb 17:18
    #18
    Oonah skrev 2011-04-20 10:07:32 följande:
    Jag håller precis på med de sista grejjerna på vår sida. Det är verkligen inte lätt att komma på vad man ska skriva!

    Jag hade först tänkt köra genom Blogger, men till sist blev det en helt egen sida med egen domän.

    www.elinaälskartommy.se
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.

    Vilken fantastisk sida!


    Hur har ni gjort den?

  • Soffij
    Äldre 31 Mar 17:46
    #19

    Här är vår hemsida www.TheDaneshes.se 

    Jag har gjort den helt själv från grunden i PaintShopPro 9 och har sedan lagt det som en flashsida så ingen kan "låna" något Flört.

    Sofi :o) 

  • Äldre 31 Mar 18:05
    #20

    www.silen.nu/wedding är vår hemsidan. )

  • Retrob­ohem
    Äldre 1 Apr 13:02
    #21

    Jag gjorde ytterligare en blogg, www.septemberbrollop.blogg.se, då kan man enkelt sortera på kategorier och jag ær van att anvænda blogg.ses verktyg. Jag ær jættenøjd! Vill inte dra på fullt på sidan innan vi skickat inbjudningarna. Sidan blir både rolig før oss och andra men æven en plats før information ettersom hælften av gæsterna kommer från Sverige och vi ska gifta oss i Norge. Kul att gå in på andras sidor och få inspiration :)


Svar på tråden Bröllopshemsida