• mazlin

    Bröllopsbok istället för gästbok

    Trillade över denna http://www.myheart.se/84-bok-brollopsboken.html men skulle gärna knåpa ihop en egen bok. Så nu behöver jag tips på vad man kan tänkas fylla varje gäst sida med. :)
    Så kom med massor av tips så fyller vi en egen lista. 

    Namn
    Relation till brudparet
    Roligaste händelsen under dagen
    Några framtidsord 
    Rita självporträtt 

  • Svar på tråden Bröllopsbok istället för gästbok
  • Pinkgrape

    En rolig idé :)

    Hittade dess förslagen:


    Detta gör brudparet om 10år... Om brudparet vann på triss, så skulle de... Den här kändisen skulle bruden/brudgummen vilja vara... Tre saker brudparet skulle ta med sig till en öde ö... Kärlek är...
  • TheD

    Vi kommer ha en gästbok som vi inte vet om ;) för meningen var att det skulle bli en överraskning, som en gåva från gästerna till oss.

    Jag som gäst skulle föredra att ha blanka sidor där man får skriva det man vill. Tänkte först att ha en gästbok med frågor men njaaej.

  • Pinkgrape
    TheD skrev 2011-03-31 00:41:07 följande:
    Vi kommer ha en gästbok som vi inte vet om ;) för meningen var att det skulle bli en överraskning, som en gåva från gästerna till oss.

    Jag som gäst skulle föredra att ha blanka sidor där man får skriva det man vill. Tänkte först att ha en gästbok med frågor men njaaej.
    Haha och jag tycker tvärtom, föredrar nog med ett par frågor och med lite plats att skriva en valfri hälsning :) Tycker det är lite kul med sånt där :)
Svar på tråden Bröllopsbok istället för gästbok