• Jag han

    Kan ni visa mig era vita brudskor?

    Behöver lit tips på fina vita brudskor.
    Har kikat i en annan tråd om brudskor, men det är mycket färger på dessa. Supersnygga!!
    Men jag är lite feg och behöver vita :)

  • Svar på tråden Kan ni visa mig era vita brudskor?
  • Pinkgrape
    Jag han skrev 2011-03-29 15:27:09 följande:

    Men ååhh!!


    Tack tack tack! Där fanns ju massor som passade mig både till utseende och höjd på klack!!  :D


    Haha jag visst väl att jag skulle hitta rätt tillsut ;P Nej, men det finns många fina där faktiskt. Även de med lägre klack, som jag vanligtvis inte brukar tycka är så fina.

    Brandos är bra dessutom, eftersom frakt och retur är gratis, så kan man beställa hem och pröva :) De brukar gå riktigt snabbt att få hem skorna, vilket är bra ifall man ändrar sig och behöver byta ett par gånger :P
  • Jag han


    Pinkgrape skrev 2011-03-29 15:29:52 följande:
    Haha jag visst väl att jag skulle hitta rätt tillsut ;P Nej, men det finns många fina där faktiskt. Även de med lägre klack, som jag vanligtvis inte brukar tycka är så fina.

    Brandos är bra dessutom, eftersom frakt och retur är gratis, så kan man beställa hem och pröva :) De brukar gå riktigt snabbt att få hem skorna, vilket är bra ifall man ändrar sig och behöver byta ett par gånger :P
    fastnade lite för dessa :)
  • Pinkgrape
    Jag han skrev 2011-03-29 15:42:18 följande:
    fastnade lite för dessa :)
    Ja, dom är riktigt söta tycker jag! :D
    Fina och enkla, men ändå så gör blomman att de blir lite roliga och intressanta :)
  • Jag han
    Pinkgrape skrev 2011-03-29 15:44:55 följande:
    Ja, dom är riktigt söta tycker jag! :D
    Fina och enkla, men ändå så gör blomman att de blir lite roliga och intressanta :)
    ja, sen är det skönt med stöd för hälen. Bara ett smalt band känns så svårt att gå i tycker jag.
    Tack igen!!
  • Millemoj


    Dessa ska jag ha! passar perfekt till in klänning som är draperad!
  • CStar11
    Precious Love skrev 2011-03-29 14:46:19 följande:
    De här ska jag ha. Beställde dem från Ellos för en månad sen när jag hade en rabattkupong på 50%, så jag fick dem för 349,50. Riktigt sköna att gå i, vilket jag inte vågade hoppas på. :)


    Because love should be celebrated - 7 juli 2012

    Superfina!! Är de kritvita eller offwhite??
  • Jag han

    tack snälla gulliga för alla lännkar och bilder!!
    Så kul att se, och få inspiration :)

Svar på tråden Kan ni visa mig era vita brudskor?