• Lottie350

Vi har ändrat oss

Vi tänkte först att vi skulle ha en mottagning efter bröllopet. Alltså lite enkel lätt mat och fika sen inge mer.
    Dock började jag känna att jag ville ha lite mer som en fest istället. Jag säger jag just för att för min blivande spelar det inte sån stor roll ;P
    Iaf så ska vi nu ha en middag, sen funderar vi ju på vad vi kan hitta på under kvällen. Eftersom det är ett dop samtidigt som bröllopet så kommer det att vara barn på festen. Men vi tänkte inte ha en fylle fest liksom.
    Vi kommer inte att servera alkohol men det kommer att finnas en bar där gästerna kan köpa om de vill ha,
    Men det var inte det jag skulle komma till haha..
    Vi vill som sagt hitta på nåt under kvällen men vet inte vad.
    Så kom med förslag på vad man kan göra, lekar osv :)

• Svar på tråden Vi har ändrat oss
  • 11juni2011

Hej Hopp!!

Tyvärr skall  vi inte ha några lekar på vår bröllopsfest, så jag kan inte bidra med några roliga förslag :=)

Detta kanske inte är svaret på din fråga hehe, men jag tror du gör bäst i att skapa en ny tråd med en rubrik som passar frågan bättre! Du eftersöker lekar och annat kul att göra på festen, om jag förstår dig rätt. Fast när jag läste rubriken trodde jag typ att det var inställt bröllop det handlade om, "vi har ändrat oss"!

Lycka till!

• Pinkgrape

Vad är det för lekar du är ute efter? :)

Såna som man kan göra stillasittande, eller såna där man ska springa runt och ha sig?

• Pinkgrape

Jag har lite "lekar", det är lite ordlekar, klurigheter osv, som vi på min pappas 50års fest hade gjort till häften där vi delade upp gästerna i lag och så fick de lösa klurigheterna. De tyckte det var jättekul :D

Om du skulle vilja, så kan jag skicka de till dig, du hittar min mejl på min presentation om du är intresserad.

• Lottie350

Hihi ja det var kanske lite konstig rubrik, tänkte att det lockar läsare *S*.
    Jag är iaf ute efter alla sortes lekar. Både sittandes och härja runt i lite.
    På min m2b´s sida så är folket rätt torra så behöver få dom att komma igång lite. Min släkt är lite tokig av sig så vill inte att bara min familj ska latcha på liksom ;)

Svar på tråden Vi har ändrat oss