• Ylviz

    Skobyte - Min nya stragegi

    Är det någon mer än jag som tänkte byta skor 3 gånger?
    Först de syndligt höga klackarna på 11 cm på foto och sedan en bekväm klassisk danssko på 3,5 cm och därefter när fötterna värker åker de platta skorna fram
    Min tanke är att fina klackarna tas fram för nattligt bruk tillsammans med de snygga underkläderna
    Vad tror ni om det? Bra plan för att fötterna ska hålla hela dagen eller för mycket att släpa på?





    Lägg gärna ut bilder på era skor och vart ni har köpt dem och hur länge ni tänker gå i dem


    Älskar skor
  • Svar på tråden Skobyte - Min nya stragegi
  • MondayMorning

    Tycker de låter som en bra plan om du vill va både skön om fötterna och bli längre..själv ska jag bara ha låga skor, vi kommer ha festen på gräs o halvt grus nämligen så väldigt opraktiks för mig att ha höga..annars hade jag nog haft lite klack =0)  

    Men som du skriver måste du oxå ha utrymme för de under kvällen, men kan du lösa de utan att du behöver oroa dig för skorna visst kör på ;) Sen är de alltid sexigt med klackskor till snygga underkläder om man väljer att ha sånt på natten...om ni kommer orka vill säga ;) 

  • Ylviz

    De höga vita är från brandos.se. De hade jättemånga fina där och gratis retur så det är bara att våga chansa. Var nära att köpa dessa också:


  • Pinkgrape


    Har tänkt mig dessa skor för själva vigseln och fotograferingen. Efter det, till middagen/festen, så kommer jag byta till ett par ballerina. Vet dock inte vilka ännu.
  • Ylviz

    På en dansbutik hittade jag de mest bekväma, var precis som att sväva på måln när jag la i en sula. De var små i storlekarna.  Har normalt 36-37 och tog nu 38, fast det var ju i och för sig med sula.
    Vilken stad bor du i? Finns det någon dansbutik? Om du vill ha supersköna skor så är dansbutik helt klart grejen.
    Butiken jag handlade i ligger i Uppsala. Kolla på webbutik.digitsport.se/

  • Ylviz

    Till Pinkgrape: Oj vilka coola! De hade jag helt klart kunna välja. Hur hög är klacken och vart köpte du dom? Kan du gå i eller är det mest sittskor?

  • MondayMorning
    Ylviz skrev 2011-03-25 22:36:45 följande:
    På en dansbutik hittade jag de mest bekväma, var precis som att sväva på måln när jag la i en sula. De var små i storlekarna.  Har normalt 36-37 och tog nu 38, fast det var ju i och för sig med sula.
    Vilken stad bor du i? Finns det någon dansbutik? Om du vill ha supersköna skor så är dansbutik helt klart grejen.
    Butiken jag handlade i ligger i Uppsala. Kolla på webbutik.digitsport.se/
    Hitta den, gud, jag gilla den super mycket..jättefin =)
  • Pinkgrape
    Ylviz skrev 2011-03-25 22:39:08 följande:
    Till Pinkgrape: Oj vilka coola! De hade jag helt klart kunna välja. Hur hög är klacken och vart köpte du dom? Kan du gå i eller är det mest sittskor?
    De är från Brandos, www.brandos.se/friis-company/maritha-1028013-119-powder/a10905

    Klacken är 12cm. Jag kan faktiskt gå i dom och de är inte alls speciellt obekväma, men jag föredrar ballerina om jag ska gå/stå/dansa en hel kväll :) Vill gärna hitta ett par såna i samma färg dock.
  • Chicita

    Jag letar för fullt... Men jag misstänker att jag får vänta till student-säsongen drar igång.

    Jag vill ha en rätt enkel sandal-liknande sko med lite platå och inte så jättehög klack.
    Jag vill bli 6-7 cm längre typ, men kan inte gå och stå länge i en sko med så hög klack utan platå pga min fotskada...

    De flesta sandaler jag hittar är antingen übermoderna, eller så är det för hög klack eller ingen klack alls...
    Men men, jag letar vidare...

    Till TS så tycker jag att det är en bra plan i teorin i alla fall Skrattande 

Svar på tråden Skobyte - Min nya stragegi