• Bröllopsblomman

Söker ni sångerska/sångare eller musiker???

Jag har efter mina år på musikhögskola hunnit samla på en hel del riktigt proffsiga & duktiga vänner som
    kan kan rekommendera er!
    Så här ligger det till, jag själv får ofta förfrågningar om bröllopssång, och inte kan ta alla spelningar själv.  För att lösa det lite smidigt så har jag startat en facebookgrupp där vi är ca 50 sångare/sångerskor från hela sverige, där jag helt enkelt lägger upp dom spelningar jag själv inte kan ta, så får dom intresserade möjlighet att ta kontakt med bröllopsparet.

Om du söker sångare eller musiker, så får ni gärna maila mig så vidarebef jag detta. Självklart gratis.
    Det ni behöver uppge är datum, ort, önskemål, och era kontaktuppgifter.
    Ni mailar mig på femtakt@hotmail.com

Det här är alltså inte reklam för mig själv, utan för en grupp på Facebook, som jag har startat för att underlätta för alla sidor, eftersom jag själv har det behovet.

• Svar på tråden Söker ni sångerska/sångare eller musiker???
  • Gwennie

Intressant och bra initiativ med lite artistförmedling. Vad heter facebookgruppen? Är själv medlem i en vokalgrupp som sjunger mycket på bröllop.

• Bröllopsblomman

den här gruppen heter "oss sångare emellan" och består av dom som jag pluggat musik och sång med, dvs folk jag känner och kan gå i god för, och tvärtom, dom kan gå i god för mig.
    den är alltså inte öppen för allmänheten eftersom jag som gruppstartade vill veta att jag kan rekommendera dom som finns där.
    vi brukar erbjuda dom som mailar oss att vidarebef till andra sångerskor/sångare och då är en sån här grupp allra smidigast för oss:)

Svar på tråden Söker ni sångerska/sångare eller musiker???